HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Karakterden Atma Sorunu Olmayan Mcsiz Exeli hamachi files bilen varsa Bana Ulasabilirmi Acaba ?
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
mcsiz olursa başkası giremez oyununaKarakterden Atma Sorunu Olmayan Mcsiz Exeli hamachi files bilen varsa Bana Ulasabilirmi Acaba ?
mcsiz olursa başkası giremez oyununa

Ben pc win 8.1 e çevirdim bildigin üzere illegal (korsan) olan yüklemene izin vermezben bundan 3 yıl once yapmıştım Hamachili Yine sora 3 yıl ara verdim tüm bildiklerimide unuttum Windows8 kullanıyorum ozaman xp kullanıyordum ve resim bile var arkadaşlarla oynarken ama nasıl exe ile girdirdiğimi hatırlamıyorum 1 ay araştırmıştım Exe ile girmek için![]()
2.si güvenlik duvarı kullanıcı denetimi kapalı MC den girilen servera exe ile girilmiyor 3. 3 yıl once xpden kurdum sanırım apo bilmemne filesdi sabit ip vhd yazıyodu onu kurdum şimdiki files baska exe ile giriş saglanıyordu karaktere kadar geliyor karakterden atıyor bu sorunun çözümü varmı
??? şimdiki filesdeki sorun Yani eski filesde sorun morun yoktu 
