mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Hamachi Ve Exeli packı olan server files bilen varmı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan thuaf
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 856

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Karakterden Atma Sorunu Olmayan Mcsiz Exeli hamachi files bilen varsa Bana Ulasabilirmi Acaba ?
 
mcsiz olursa başkası giremez oyununa

ben bundan 3 yıl once yapmıştım Hamachili Yine sora 3 yıl ara verdim tüm bildiklerimide unuttum Windows8 kullanıyorum ozaman xp kullanıyordum ve resim bile var arkadaşlarla oynarken ama nasıl exe ile girdirdiğimi hatırlamıyorum 1 ay araştırmıştım Exe ile girmek için :)
 
ben bundan 3 yıl once yapmıştım Hamachili Yine sora 3 yıl ara verdim tüm bildiklerimide unuttum Windows8 kullanıyorum ozaman xp kullanıyordum ve resim bile var arkadaşlarla oynarken ama nasıl exe ile girdirdiğimi hatırlamıyorum 1 ay araştırmıştım Exe ile girmek için :)
Ben pc win 8.1 e çevirdim bildigin üzere illegal (korsan) olan yüklemene izin vermez
sadece win 8 ise kurabilirsin
özetle win7 pvp ler için idealdir İyi Forumlar
 
Win8 de virtual pc çalışıyor +virtualboxda var :) 2.si güvenlik duvarı kullanıcı denetimi kapalı MC den girilen servera exe ile girilmiyor 3. 3 yıl once xpden kurdum sanırım apo bilmemne filesdi sabit ip vhd yazıyodu onu kurdum şimdiki files baska exe ile giriş saglanıyordu karaktere kadar geliyor karakterden atıyor bu sorunun çözümü varmı :) ??? şimdiki filesdeki sorun Yani eski filesde sorun morun yoktu :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst