HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Gece Neden Çalışma Yapmıyorsunuz Anlamıyorum.
İnsan Otura Otura Bekleye Bekleye Sıkılıyor Yav
İnsan Otura Otura Bekleye Bekleye Sıkılıyor Yav
deme Öyle oyunu dÜŞÜnseler bu sorunlar ortaya cikmaz keyfİnİze bakin yÖnetİcİler ... BaŞinizi kaldirdiĞinizdada su oyuna el atin.gece neden Çalışma yapmıyorsunuz anlamıyorum.
İnsan otura otura bekleye bekleye sıkılıyor yav
Artık Gercekten Acalım Şu Oyunu o kadar kişi kardeşlerimiz hafta ici calışıp hafta Sonu oyunun tadını cıkartamıyor Sıkıntılı Bi Olay Haklısın Auzen.. Yada Bu Bakımı Geceden yapmaları lazım ..
Artık Gercekten Acalım Şu Oyunu o kadar kişi kardeşlerimiz hafta ici calışıp hafta Sonu oyunun tadını cıkartamıyor Sıkıntılı Bi Olay Haklısın Auzen.. Yada Bu Bakımı Geceden yapmaları lazım ..
Açıkcası bakım olduğunu düşünmüyorum 2-3 haftadır aynı güne denk gelen bir şey. Sabah 6:30'dan beri giriş yapılmıyor. Eğer bakım ise bilgilendirme yapılmalı diye düşünüyorum. Herkes merak içinde açıldı açılacak diye bekliyor.
BAKIM VB OLSA DUYURULUR HERHALDE AMA BAKIM OLSADA NİYE HEP PAZAR GÜNLERİ OLUYO SORUSU SORULMALI BAŞKA GÜN YOKMU DA HER PAZAR GÜNÜ BİZ BU ÇİLEYİ ÇEKİYORUZ @DN Angel; @erdema; @Shorty; @admin;Açıkcası bakım olduğunu düşünmüyorum 2-3 haftadır aynı güne denk gelen bir şey. Sabah 6:30'dan beri giriş yapılmıyor. Eğer bakım ise bilgilendirme yapılmalı diye düşünüyorum. Herkes merak içinde açıldı açılacak diye bekliyor.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 62
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 68
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 178
