HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben filesi kurcaktm çevirmesymş falan bir ömür sürer packta 1 gb kim indircek bi kaç şey alalım dedk packtan .deee allahın salağı tutupta satmaya kalkarsa aylardır uğraşıpta yaptığı şeyi wareze düşer tbi kendiside server açtı bu v3 olarak son clienti ama akıllılık etmişte enigma kullanmış exe de bi kaç dosyayı alabildim ama gerisi fıs
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
uçan zırhmış neymş saçmalıklar var onlarıda paylaşsammı ç.d
ben filesi kurcaktm çevirmesymş falan bir ömür sürer packta 1 gb kim indircek bi kaç şey alalım dedk packtan .d
uçan zırhmış neymş saçmalıklar var onlarıda paylaşsammı ç.d
ne biri fşgfngjfgn 2 buçuk gb tan fazla clientin boyutu rardan çıkartınca saten 3-3 buçuk gb tı buluyo files saten ayrı bi dava 280 questi tr ye çevirene kadar 400 sene geçer

onu geçte gm logosu ve bi kaç güzel binek ve skiller vardı onları almadan packı sildime yanıyom şimdi 2 gb pack yeniden indirsek ttnet faturayı kabartırne biri fşgfngjfgn 2 buçuk gb tan fazla clientin boyutu rardan çıkartınca saten 3-3 buçuk gb tı buluyo files saten ayrı bi dava 280 questi tr ye çevirene kadar 400 sene geçer![]()
onu geçte gm logosu ve bi kaç güzel binek ve skiller vardı onları almadan packı sildime yanıyom şimdi 2 gb pack yeniden indirsek ttnet faturayı kabartır
gm logosu ışınlanmalarda ws lerde bzı yerlerde çok donma yaptırıyo bu yğzden kullanılmaz skillere gelirsek oyunu çok kastırır ve andrei kafasızının hayal gücüyle yaptığı skiller saten oyunun iyice bkunu çıkarmış binekllerde haklısın işte 3-4 tane dragon bineği var onlar güzel
skiller çok abartı hele savaşçı saltnt tipi swler de deişiklk olur .dgm logosu ışınlanmalarda ws lerde bzı yerlerde çok donma yaptırıyo bu yğzden kullanılmaz skillere gelirsek oyunu çok kastırır ve andrei kafasızının hayal gücüyle yaptığı skiller saten oyunun iyice bkunu çıkarmış binekllerde haklısın işte 3-4 tane dragon bineği var onlar güzel
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
