Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Yeni Terrain + Texture + Etc + Logo psd

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan skytech63
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 82
  • Görüntüleme Görüntüleme 11K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

eee allahın salağı tutupta satmaya kalkarsa aylardır uğraşıpta yaptığı şeyi wareze düşer tbi kendiside server açtı bu v3 olarak son clienti ama akıllılık etmişte enigma kullanmış exe de bi kaç dosyayı alabildim ama gerisi fıs :D

ben filesi kurcaktm çevirmesymş falan bir ömür sürer packta 1 gb kim indircek bi kaç şey alalım dedk packtan .d
uçan zırhmış neymş saçmalıklar var onlarıda paylaşsammı ç.d
 
ben filesi kurcaktm çevirmesymş falan bir ömür sürer packta 1 gb kim indircek bi kaç şey alalım dedk packtan .d
uçan zırhmış neymş saçmalıklar var onlarıda paylaşsammı ç.d

ne biri fşgfngjfgn 2 buçuk gb tan fazla clientin boyutu rardan çıkartınca saten 3-3 buçuk gb tı buluyo files saten ayrı bi dava 280 questi tr ye çevirene kadar 400 sene geçer :D
 
ne biri fşgfngjfgn 2 buçuk gb tan fazla clientin boyutu rardan çıkartınca saten 3-3 buçuk gb tı buluyo files saten ayrı bi dava 280 questi tr ye çevirene kadar 400 sene geçer :D
onu geçte gm logosu ve bi kaç güzel binek ve skiller vardı onları almadan packı sildime yanıyom şimdi 2 gb pack yeniden indirsek ttnet faturayı kabartır
 
onu geçte gm logosu ve bi kaç güzel binek ve skiller vardı onları almadan packı sildime yanıyom şimdi 2 gb pack yeniden indirsek ttnet faturayı kabartır

gm logosu ışınlanmalarda ws lerde bzı yerlerde çok donma yaptırıyo bu yğzden kullanılmaz skillere gelirsek oyunu çok kastırır ve andrei kafasızının hayal gücüyle yaptığı skiller saten oyunun iyice bkunu çıkarmış binekllerde haklısın işte 3-4 tane dragon bineği var onlar güzel
 
gm logosu ışınlanmalarda ws lerde bzı yerlerde çok donma yaptırıyo bu yğzden kullanılmaz skillere gelirsek oyunu çok kastırır ve andrei kafasızının hayal gücüyle yaptığı skiller saten oyunun iyice bkunu çıkarmış binekllerde haklısın işte 3-4 tane dragon bineği var onlar güzel
skiller çok abartı hele savaşçı saltnt tipi swler de deişiklk olur .d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst