xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

RexapHin & Lewonza ( Shero Spegne )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 19
  • Görüntüleme Görüntüleme 996

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

lp3lmo.jpg


yan çarlarla karşımıza gelme asım :d

yan carmi :d ulan boŞ boŞ konuŞma kesmeden baŞka adamalrin carlarinin yaninada bİİzm İsİmlerİmİ yazma ne admasiinzya gercİ adamda dİyemİyorum sİze :d bu gÜn arena vs dedİm nİye glemedİnİz ? Atariz dedİn sonra ses gelmedİ
 
yan carmi :d ulan boŞ boŞ konuŞma kesmeden baŞka adamalrin carlarinin yaninada bİİzm İsİmlerİmİ yazma ne admasiinzya gercİ adamda dİyemİyorum sİze :d bu gÜn arena vs dedİm nİye glemedİnİz ? Atariz dedİn sonra ses gelmedİ
Spegnede iken siz , vs dediğimde enerji yok enerji yapıcam yada gece 1 gibi uçuk vakitler derdiniz noldu size :S 11 de gel dedim geç dedin Gece 1 derken iyiydi halbuki gece 1 dede atmıyordunuz enerji yok bahanesi ile only ile az yollamadım sizi paspaslara bak sen
 
Spegnede iken siz , vs dediğimde enerji yok enerji yapıcam yada gece 1 gibi uçuk vakitler derdiniz noldu size :S 11 de gel dedim geç dedin Gece 1 derken iyiydi halbuki gece 1 dede atmıyordunuz enerji yok bahanesi ile only ile az yollamadım sizi paspaslara bak sen


ULAN Lewonza bizim degil bikere başkasıın kesip bizi kesmiş gibi avut kendini bu gün attım sana arena vs atarız dedin sonra yok deyip pm cevap bile vermedin amele seni yiyosa gelş arena atalım ? varmısın.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst