HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
kardeşim kafana göre ne shero Spegne yazıyorsun ben asım Lewonza barış bizim onla alakamız ne kenarına shero yazmıssın ? allahm ne bicim bi anlayısınız var bnde kafama göre vs attm kisilern kenarına lacdigest yazzaym ne tuaf cocuksunuz deiştirin sunu lewonza kim yahu
bikere ben asım olsam mümkün dil sizi tebrik etmem bunu belirtmek isterim lewonza Susveizle diye birinin adı barış sorabilirsiniz ne asımı kafanıza göre uyduruyosunuz
benim üstümde cölmü var birader ? yan carım olsa atarm köstümümü ona deiştirin su konuyu shero felan dil o çar Shero ibrahim Evohes asım Lewonza barış bunu anlayın lewonza nın benle alakası yoktur
Ağlama bana Lewonzadan attıgn SS ler ortada Sus hadi. Yazma Bnm konularıma
http://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-ely1/3208544-lewonza-ws-lyian.html BURASI YETERİNCE YETERLİ OLCAKDIR SANA ^^
-TEBRİKLER
- YENİLİNCE BİR KERE ADAM GİBİ TEBRİKLER DİYİN BE ZORMU AMA YOK HEP BAHANE HEP BAHANE OLMUYORKİ ÇOCUKLAR Aaa AYIP
:m08:
-TEBRİKLER
- YENİLİNCE BİR KERE ADAM GİBİ TEBRİKLER DİYİN BE ZORMU AMA YOK HEP BAHANE HEP BAHANE OLMUYORKİ ÇOCUKLAR Aaa AYIP
:m08:
-Lag war -Ekran karardı -Net gitti kim kesti -1DK -İşlemiyo -Tekrarlancak bu eli saymam Başka varmıydı :Shttp://www.turkmmo.com/resimler-ve-videolar-ely1/3208544-lewonza-ws-lyian.html BURASI YETERİNCE YETERLİ OLCAKDIR SANA ^^
-TEBRİKLER
- YENİLİNCE BİR KERE ADAM GİBİ TEBRİKLER DİYİN BE ZORMU AMA YOK HEP BAHANE HEP BAHANE OLMUYORKİ ÇOCUKLAR Aaa AYIP
:m08:
bİrde bu bahane yenİlce dİyozkİ artik Çar benİm deĞİldİ :d-lag war -ekran karardı -net gitti kim kesti -1dk -İşlemiyo -tekrarlancak bu eli saymam başka varmıydı :s
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 142
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 45
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 336
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 113
