HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Oyuna 3-4 ay ara vermiştim tekrar çarıma girmek istediğimde ID-Şifremi unutmuştum ve daha sonra farkettimki e-mail adresinide unutmuşum bu konu hakkında yapılabilecek birşey varmı acaba?Herşeyim o çardaydı.
Oyuna 3-4 ay ara vermiştim tekrar çarıma girmek istediğimde ID-Şifremi unutmuştum ve daha sonra farkettimki e-mail adresinide unutmuşum bu konu hakkında yapılabilecek birşey varmı acaba?Herşeyim o çardaydı.
Konuyla ilgili desteğe ticket atmalısınız
Ticket attım ama derdimi anlamadım her cevapta bana hesap birleşimi yapmamı söylüyorlar ama benim sorunumun bununla alakası yok ki?
Oyuna 3-4 ay ara vermiştim tekrar çarıma girmek istediğimde ID-Şifremi unutmuştum ve daha sonra farkettimki e-mail adresinide unutmuşum bu konu hakkında yapılabilecek birşey varmı acaba?Herşeyim o çardaydı.
Hesap sorumluluğu size ait olduğu için size yardımcı olamıyoruz.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 720
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 5K
