HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Çok Güzel Bir sistem 

Son düzenleme:
Normal minimap kullansınlar ne diyeyim hiç yoktan x,y değiştirsinler
Bu kod bloğunun üstüne eklenirse minimapin üstüne gelir .tga (sanırım)Kod:"name" : "OpenWindowBGI",
Clientinle alakalı bir durum olcağını sanmıyorum normal bir pack kullanıyorsan?
Eğer hiç eklenmiyorsa ki öyle bir durumla hiç karşılaşmadım
bu kodları silersen orjinal renk olur ama sen yinede renk kodlarıyla eklemeyi dene.Kod:[COLOR=#333333]|cff00ccff[/COLOR]
yok simdi eski 2007 exe kullanıyorm 2004 rain filesndeym ornek serverin ismini bile renkli yapamıyorm. :S hamachisiz normal girişli.
O kadar eski client hakkında bilgim yok ama maalesef kurcalaman gerekir senin root ile yeni bir rootu kodlarını vs. .exe ile alakalıysa zaten yapacak birşey yokyok simdi eski 2007 exe kullanıyorm 2004 rain filesndeym ornek serverin ismini bile renkli yapamıyorm. :S hamachisiz normal girişli.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 849
Altın Konu
Atlas Haritası Bilgi Sistemi
- Cevaplar
- 23
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
