HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Hunk un chlerinde .... yazıyor girdiğimde ise giriş işlemi yapılıyor bölümünde saatlerce kalıp karakter bölümüne geçmiyor diğer sunuculara giriyor herkeste mi böyle
Hunk un chlerinde .... yazıyor girdiğimde ise giriş işlemi yapılıyor bölümünde saatlerce kalıp karakter bölümüne geçmiyor diğer sunuculara giriyor herkeste mi böyle
Antivirüs programini kapatıp tekrar dene
Yahu kardeşim sadece yorum yapmış olmak, post kasmak için mi yapıyorsunuz bilmiyorum ama, soru soran arkadaşlara yardımcı olmadığınız gibi birde saçma sapan gereksiz işler ile yorup duruyorsunuz. Kesin bir çözüm yolu bilmiyorsanız neden cevap yazarsınız ki ?Antivirüs programini kapatıp tekrar dene
Oyundan kaynaklı bir sorun var sanırsam, "ch1 ch3 ch4" giriş yapılamıyor. Yetkililer farkına varıp biran önce halledeceklerdir. "CH2"den giriş yapabilirsin şuanlık.Hunk un chlerinde .... yazıyor girdiğimde ise giriş işlemi yapılıyor bölümünde saatlerce kalıp karakter bölümüne geçmiyor diğer sunuculara giriyor herkeste mi böyle
Yahu kardeşim sadece yorum yapmış olmak, post kasmak için mi yapıyorsunuz bilmiyorum ama, soru soran arkadaşlara yardımcı olmadığınız gibi birde saçma sapan gereksiz işler ile yorup duruyorsunuz. Kesin bir çözüm yolu bilmiyorsanız neden cevap yazarsınız ki ?
Oyundan kaynaklı bir sorun var sanırsam, "ch1 ch3 ch4" giriş yapılamıyor. Yetkililer farkına varıp biran önce halledeceklerdir. "CH2"den giriş yapabilirsin şuanlık.
Bu şekilde oyuna giremeyen kaç kişiye yardımcı oldum 1 e 1 teamviewer ile bağlanıp çözdüğüm sorunları olanlar da var mobildim ve antivirüs programı ve dns bazen sorun cıkarıyor pot kasmak için yorum atmıyoruz çözüm üretmek için post atıyoruz
Bu şekilde oyuna giremeyen kaç kişiye yardımcı oldum 1 e 1 teamviewer ile bağlanıp çözdüğüm sorunları olanlar da var mobildim ve antivirüs programı ve dns bazen sorun cıkarıyor pot kasmak için yorum atmıyoruz çözüm üretmek için post atıyoruz
Kardeşim antivirüslük bir sorun olsa yada dnslik, diğer serverlerede erişim sağlanamaz. Kaldı ki arkadaş diğer serverlere girildiğinden bahsetmiş, denemeden direk ezbere cevap vermen yanlış. Adamı bilinçsiz bir şekilde bilinçlendirmeye çalışmak saçma, işine yaramayacak bilgilerle oyalanıp duruyordur belkide. Yardımcı olmaya çalışmış olabilirsin ama vakit kaybına sebep açmış olabilirsin, daha dikkatli olursan daha iyi bence.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 23
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 51
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 98
