mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

250 Level Olmuyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan weliaht09
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 31
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar ben dün server aldım server level sınırı 120 CONFIG'den 120'yi 250 olarak değiştirdim level sınırı hala 120 game99'dan da değiştirdim acil yardım

2. sorunum catacomb'u kesince hemen sürgün mağrasına ışınlıyor ve 1 sandık veriyor 6 sandık vermesi için ne yapabilirim ve ışınlayacağı yeri nasıl ayarlayabilirim

3. sorum serverimde catacomb bölgesi Cepe bölgeleri falan var onlara önceden giriyodu şimdi devam'a tıklıyorum ışınlanıyorsun diyor ışınlanmıyor

4. sorum pet alırken 50 bar istiyor onu nasıl 2000 bar yaparım
ama en önemlisi 250 level sınırı nasıl yaparım lütfen acil yardım!!!
 
Merhaba arkadaşlar ben dün server aldım server level sınırı 120 CONFIG'den 120'yi 250 olarak değiştirdim level sınırı hala 120 game99'dan da değiştirdim acil yardım

2. sorunum catacomb'u kesince hemen sürgün mağrasına ışınlıyor ve 1 sandık veriyor 6 sandık vermesi için ne yapabilirim ve ışınlayacağı yeri nasıl ayarlayabilirim

3. sorum serverimde catacomb bölgesi Cepe bölgeleri falan var onlara önceden giriyodu şimdi devam'a tıklıyorum ışınlanıyorsun diyor ışınlanmıyor

4. sorum pet alırken 50 bar istiyor onu nasıl 2000 bar yaparım
ama en önemlisi 250 level sınırı nasıl yaparım lütfen acil yardım!!!

Game versiyonu 34k ise diff gerekli.
 
badyufuk game versiyonuna nerden bakılıyor bide bu bilişime tekrar mesaj attım ben yine oyun içi destek yok diyorlar ilgilenmiyorlar level sınırını 3 gündür 250'ye çıkaramadım 120de kaldı allah aşkına bana yardım edin kafayı yicem ya aranızda çözümünü bilen birisi mutlaka vardık allah rızası için yardım edin
 
badyufuk game versiyonuna nerden bakılıyor bide bu bilişime tekrar mesaj attım ben yine oyun içi destek yok diyorlar ilgilenmiyorlar level sınırını 3 gündür 250'ye çıkaramadım 120de kaldı allah aşkına bana yardım edin kafayı yicem ya aranızda çözümünü bilen birisi mutlaka vardık allah rızası için yardım edin

Sana Öncedende Diff Gerekiyor Demiştim Game Sürümünü Ögrenmek İcin /usr/game Channel1 Orada Versiyon.txt Var Onun İcinde Yazar Game Sürümün Ne İse Ona Göre İnternette Diff Ler Var
 
hihpap11 içinde game perforce revision: 34083 böyle yazıyor sanırım game sürümü 34083 bu diff'i nerden bulabilirim googleden yanlış birşey falan bulup serveri bozamayayım sen bana diff'i verirmisin
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst