HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
EsXi 'den anlayan arkadaşlar ben DC' aldim her türlü kurulumu yapıyorum ama bu metin2 makinası kuramıyorum biraz karışık bunu bilen bir arkadaş varsa ciddi olanlar sadece özel mesaj atsın
Adminler konu yanlış yerdeyse kusura bakmayın taşırsanız sevinirim .
Adminler konu yanlış yerdeyse kusura bakmayın taşırsanız sevinirim .
