OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Serverimin Filesini Nasıl Çıkarabilirimn !

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Chyper
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 448

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Beyler serverimin filesini nasıl masaüstüne çıkarabilirim ? !!!
 
Serverinin filesini çıkarmaktan kastın yedeklemekse filezilladaki yedekleme dosyası olarak kullanılan .sh dosyasının adını bulman gerekir. büyük ihtimalle yedekle.sh dir. Özel putty scriptin yoksa eğer putty login olup cd /usr/game [enter] sh yedekle.sh komutlarını yazman gerekir. Bu şekilde filesinin yedeğini almış olursun ve oyununun şuanki packınıda saklarsın bu filesi istediğin bilişimden kiraladığın sunucuya yükleyebilirsin.
sanada saol kardeşim :ka19:
 
KoD

cd /usr
tar cvzf serverfiles.tar.gz game

Yazın Ve Bekleyin o Game Yedeğini Yükler.

YüKLeDiKten Sonra Files MysqL Yedeğini aLAlım.

Kod

cd /var/db
tar cvzf servermysql.tar.gz mysql

Teki cd /usr da olur
Teki cd/var/db de olur.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst