HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler serverimin filesini nasıl masaüstüne çıkarabilirim ? !!!
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
sanada saol kardeşim :ka19:Serverinin filesini çıkarmaktan kastın yedeklemekse filezilladaki yedekleme dosyası olarak kullanılan .sh dosyasının adını bulman gerekir. büyük ihtimalle yedekle.sh dir. Özel putty scriptin yoksa eğer putty login olup cd /usr/game [enter] sh yedekle.sh komutlarını yazman gerekir. Bu şekilde filesinin yedeğini almış olursun ve oyununun şuanki packınıda saklarsın bu filesi istediğin bilişimden kiraladığın sunucuya yükleyebilirsin.
sanada saol kardeşim :ka19:

