HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Asla asla taVsiye etmem sunuCuyu aldım ödemeyi yapmadan önCe ne guzel anlatıyorlar odemeyi yaptım yalansız 3 gunde teslimat yaptılar telefonlarımı 7/24 açık diyorlar adamların muSterisi olduktan sonra telefona bakmıyorlar sunuCunun Yanında Site Satın aldım dediler 1 saate Hallolur serVerin sitesi tam 4 gundur kapalı, durduk yere putty çökuyor anlamıyorum diCem ama anlıyorum yanlış birşey yapmıyorm sabaH geliyom çökmüş 3 aylık sunuCu aldk birde Asla TaVsiye etmem bu netmarlisin öVen Heryerde onlar yan Hesap açarak kendilerini öVuyor zaten.
Evet ondan .
Satış baltalama olduğu net ve bariz. Şikayet ederek kaldırtabilirdim ama sorun yok. Sen çok haklısın.
Burdan yeni gelecek müşterilerime sesleniyorum. Arkadaş sonuna kadar haklı. biz ücreti alana kadar güzel davranırız. Ücreti aldıktan sonra kesinlikle bizden destek , sunucu alamazsınız. Böyle bir iş prensibimiz varmış. Ne yapalım 
Ödemeye kadar her şey güzel . 1 gündür kurulum için bekliyorum . Sunucu kurulum süresi uzunda olsa şu anlık iyi bir firma.
Şuan yeni ip lerin gelmesini bekliyoruz Malum yıl sonu bitti. Veri merkezi oldukça yoğun , muhasebe kendi müşterleri derken malesef sıra bekliyoruz. Toplu bir ip siparişi geçildi. Kendi ip adreslerimiz malesef yoğun sunucu isteği üzerine tükendi. 6 ya kadar ip lerin teslim edilmesini bekliyoruz.
Şuan yeni ip lerin gelmesini bekliyoruz Malum yıl sonu bitti. Veri merkezi oldukça yoğun , muhasebe kendi müşterleri derken malesef sıra bekliyoruz. Toplu bir ip siparişi geçildi. Kendi ip adreslerimiz malesef yoğun sunucu isteği üzerine tükendi. 6 ya kadar ip lerin teslim edilmesini bekliyoruz.
Umarım kurulumlar geceye sarkmaz . İyi çalışmalar.
Asla asla taVsiye etmem sunuCuyu aldım ödemeyi yapmadan önCe ne guzel anlatıyorlar odemeyi yaptım yalansız 3 gunde teslimat yaptılar telefonlarımı 7/24 açık diyorlar adamların muSterisi olduktan sonra telefona bakmıyorlar sunuCunun Yanında Site Satın aldım dediler 1 saate Hallolur serVerin sitesi tam 4 gundur kapalı, durduk yere putty çökuyor anlamıyorum diCem ama anlıyorum yanlış birşey yapmıyorm sabaH geliyom çökmüş 3 aylık sunuCu aldk birde Asla TaVsiye etmem bu netmarlisin öVen Heryerde onlar yan Hesap açarak kendilerini öVuyor zaten.
Çok abartmışsın farklı bir firma olduğunu düşünüyorum

Son düzenleme:
Çok abartmışsın farklı bir firma olduğunu düşünüyorum![]()
İyi ozaman hakkındaki açtığım ve açılan şikayet konularına ve kanıtlarına bir göz atın

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 39
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 64
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 82
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 46
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 68
