Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Lacdigest ^^ SheqilDark

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 41
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Aynen Fazla Gurur Sana Vurur Konu içeriğindede Gördüğün Gibi :D int Gitti Diyor ilk skilin Kritik Glip glmediğini felan Görmüşsün Maşşallah
Birader şaka mısın sen ilk çözmeleri attıktan sonra gitti internetim bunu o kafana alamayacak kadar sorunlu musun sen alacağım elde niye çıkayım ki oyundan, neyse oyuna gelince devam ederiz laf anlatamayacam sana değişik seni :)
 
SheqilDark ı kesene setimi hibe edicem .s her vsyi tek tek konu açmayın muhim olan her surayı kesıp toplu bi kare atmaktır. vsler içim pm : Calendra .s yeni gelenlerin hepsine bi movie hazırlıcam sözüm olsun bu arada aak.:D

yarım kalan vsyı tamamla sonucunu bizzat ben atıcam
 
Son düzenleme:
la laleler siz yokken burda mevlut ben{memo} ogulcan vardı siz yokken biz bu oyunda ws atıyorduk neyin kafasındasınız. bir ogulcanı tanırım asla 1 kez yalan söyledini görmedim elektriği gitmişse gitmiştir veya neti. 2.cisi 9-6 diye illaha yendi sayılmıyorsun az önce angelle ws atıyordum 7-2 alıyordu 10-8 çevirdim ws yi kazandım . hani aldım ws yi falan diye boş boşuna sevinme ha bak ogulcan ws ye bekliyor hazır ama sen gitmiş konu açmışsın haticeye bakarak. sen neticeye bak güzelim. OGULCAN CANSIN

HainDomDom
 
Çok konuşmaya gerek yok oğulcanın neti düştü dedim ve beklemedi arkadaş. Kaçıp sonrasında bunu foruma yansıtıyorsan ve tekrarlamak istemiyorsan bu senin ne kadar korkak olduğunu gösterir.
 
la laleler siz yokken burda mevlut ben{memo} ogulcan vardı siz yokken biz bu oyunda ws atıyorduk neyin kafasındasınız. bir ogulcanı tanırım asla 1 kez yalan söyledini görmedim elektriği gitmişse gitmiştir veya neti. 2.cisi 9-6 diye illaha yendi sayılmıyorsun az önce angelle ws atıyordum 7-2 alıyordu 10-8 çevirdim ws yi kazandım . hani aldım ws yi falan diye boş boşuna sevinme ha bak ogulcan ws ye bekliyor hazır ama sen gitmiş konu açmışsın haticeye bakarak. sen neticeye bak güzelim. OGULCAN CANSIN

HainDomDom


İtemlerinizi nasıl yaptığını sv biliyor zaten bide utanmadan gelmiş yazıyosun pişkinliğinde bu kadarı
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst