HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Mete kardeş Bir aralar O 25 B.Hızlı Lanetlerden sendede Vardı, Sende Herkezden kendini üstün görüyordun.
Laneti Yakupa satıncamı işler değiştide; Konu bizdeki Lanetler oldu ?? :l03:
:m08: :ka19:
Hayır bnm için hiç birşey degişmiyor 25 büyü hızlı lanetiniz olsa dahi bnm için hiç fark etmez. ama ely2 den gelenler için cok fark edecek adamlarn zaten itemlernde blok yok. bide ely1deki 15 efsunlular 25 olarak karsılarına gelrse adamlar iyice perte cıkıcak. benim banlı çarımda hala var 25 büyü hızlı lanet ben zaten inkar etmiyorumda ayrıca suanki durumda benim için sıkıntı degil ben Transferden sonraki skntılarıda sölüyorum. swde 3 4 tane 25 büyü hızlı lanet 25 büyü hızlı ay we 25 kılıclı kolyeleri küpeleri olanlar var. bu adamlarn bi ayrıcalıgı yok sadece düzen olsun herkez eşit olsun diye konusuyorum. gerisi beni hiç ilgilendirmez bana zararı yok kimseninAyrıca benim yakuba sattıgım lanet belki 1 sene önceydi 1 senedir oynuyorum hala bu konuyla ilgili hiç yorum yapmadım cünki beni rahatsız eden bir konu degil. Sadece eşitlik olsun diye sölüyorum.
Yani kısaca Konumu açarım, Yorumumlada zeytinyağı gibi üste çıkarım diyorsun. ? :m08: Ely #2 geçtikten sonra ne kadar düşünceli olmuşsun yaa, Arkadaşlarınıda düşünürmüş. :l03:
Usta Bana, bize dürüstlükten Bahsedicek son insan sensin. Kalkmışsın Lanetlerden, Aydan bahsediyorsun bana. Bir zamanlar Kralı gelsin kesemez diyordunda Şimdimi 2 3 Lanet - Ayın peşine düştün. Ely #2 den gelen Arkadaşlarında k.b.ç Kask, Kalkan, Papuç üstünlüğü var bizden. Ona ne demeli peki

Son düzenleme:
Herşey çokta güzel gidiyor birleşme olsun el cıkarma iptali olsun yeni itemler olsun . Asıl sorun Ely1 Serverindeki düzensizlik . Neden diyeceksiniz Server 15 efsun ama efsunlar 25 ten 15 e düşerken bazı itemlerin 25 kalması . serverde 2 3 tane eskiden efsunu 15 e düşmeyen 25 BÜYÜ HIZLI Lanet var. 25 KILICLI kolye var , 25 BÜYÜ HIZLI ay kılıcı var. ve bu adamlar bu itemler yüzünden milletten üstün oluyorlar. Bu konudada geregi yapılsa cok daha güzel olacak
@Admin @Shorty
Cnm yhaaa .s.s.s.
Yani kısaca Konumu açarım, Yorumumlada zeytinyağı gibi üste çıkarım diyorsun. ? :m08: Ely #2 geçtikten sonra ne kadar düşünceli olmuşsun yaa, Arkadaşlarınıda düşünürmüş. :l03:
Usta Bana, bize dürüstlükten Bahsedicek son insan sensin. Kalkmışsın Lanetlerden, Aydan bahsediyorsun bana. Bir zamanlar Kralı gelsin kesemez diyordunda Şimdimi 2 3 Lanet - Ayın peşine düştün. Ely #2 den gelen Arkadaşlarında k.b.ç Kask, Kalkan, Papuç üstünlüğü var bizden. Ona ne demeli peki![]()
Heyt ulan

En azından efsunları 15 olacak . Dedigim gibi 25 büyü hızlı lanetin bana hiç bi zararı yok hiç bi zaman sorunda etmedim
ely2 de dünden beri soruyorlar orada efsun 15 ise üstünlük nasıl oluyor diye . Bende söyledim gerekeni konu acmamı söledi ely2 de bulunan arkadaslar bizde actık. Benim için hiç sorun degil surayı bana soran adamlar 25 byü hızlı lanet kullansa ne olur kullanmasa ne olur bana her yol aynı yere cıkıyor 
ely2 de dünden beri soruyorlar orada efsun 15 ise üstünlük nasıl oluyor diye . Bende söyledim gerekeni konu acmamı söledi ely2 de bulunan arkadaslar bizde actık. Benim için hiç sorun degil surayı bana soran adamlar 25 byü hızlı lanet kullansa ne olur kullanmasa ne olur bana her yol aynı yere cıkıyor 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 223
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 154
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 127
- Cevaplar
- 37
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 49
