mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Yardim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GatZ44
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 993

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

En azından efsunları 15 olacak . Dedigim gibi 25 büyü hızlı lanetin bana hiç bi zararı yok hiç bi zaman sorunda etmedim ;) ely2 de dünden beri soruyorlar orada efsun 15 ise üstünlük nasıl oluyor diye . Bende söyledim gerekeni konu acmamı söledi ely2 de bulunan arkadaslar bizde actık. Benim için hiç sorun degil surayı bana soran adamlar 25 byü hızlı lanet kullansa ne olur kullanmasa ne olur bana her yol aynı yere cıkıyor :)

O zaman Sizdeki k.b.ç itemlerin piyasasınıda bize göre ayarlasınlar, Kıssasa kısas ?? Kardeş sana zararı yoksa niye Konu açıyorsun, Tartışmak istiyen buyursun bu konuya tartışalım. Madem sana dert değil ne diye bu uğraşlar çabalar çözemedim. :confused:

Yani Ely #2 de hatrı sayılır biriyim, Millet sura öğrenmek için benden randevu alırlar diyorsun. Güzelmiş sevindim senin Adına. :f68.gif:
 
O zaman Sizdeki k.b.ç itemlerin piyasasınıda bize göre ayarlasınlar, Kıssasa kısas ?? Kardeş sana zararı yoksa niye Konu açıyorsun, Tartışmak istiyen buyursun bu konuya tartışalım. Madem sana dert değil ne diye bu uğraşlar çabalar çözemedim. :confused:

Yani Ely #2 de hatrı sayılır biriyim, Millet sura öğrenmek için benden randevu alırlar diyorsun. Güzelmiş sevindim senin Adına. :f68.gif:

Ely1 içinde geçerliydi o söledgm laf :) ayrıca bu konuyu kapatmak için tek yöntem swler birleşince market acılacak we dger 25 olan itemlerde 15 e düşecek eşitlik saglanacak başka çaresi yok çünki kardesim :)
 
Ely1 içinde geçerliydi o söledgm:f27: laf :) ayrıca bu konuyu kapatmak için tek yöntem swler birleşince market acılacak we dger 25 olan itemlerde 15 e düşecek eşitlik saglanacak başka çaresi yok çünki kardesim :)

Senin için güzel Bir sebep kardeş Ne olsa Ely #1 deki karakterin banlı, Bizim bir edite verdiğimiz 3.000T - 5.000 paraların hesaplarını kim vericek bize. Sen mi vericeksin ? Madem Ely #2 yi düşünüyorsunuz Bizim ettiğimiz zararların Haddi hesabı olmucak. Ona ne demeli ?
 
Senin için güzel Bir sebep kardeş Ne olsa Ely #1 deki karakterin banlı, Bizim bir edite verdiğimiz 3.000T - 5.000 paraların hesaplarını kim vericek bize. Sen mi vericeksin ? Madem Ely #2 yi düşünüyorsunuz Bizim ettiğimiz zararların Haddi hesabı olmucak. Ona ne demeli ?

Benim ettigim zararı bu oyunda kmse etmedi kardes. bnm Suanda sebebi belirsiz 5 full çarım banlı ely1de ayrıyetten Lan dedim diye 999999 gün Velet dedim diye 99999 gün banlı çarlarm var içinde k.b.c kalkanıda ayakkabısı ... kılıclı kaskı 25 büyü hızlı lanetleri herseyi olan çarlarmda var.. Buna bile laf etmemişim ben bi 25 efsunlu iteme edecek degilim. Ely1 dekileri ben tanıyorum diye ely2 den benim foruma konu acmamı istediler bende actım .. İşiniz 3000 5000t ye bakıyorsa yine iyisin Benm yarım degil ceyregim kadar ettgm zararı etmemiş olursun :)
 
Benim ettigim zararı bu oyunda kmse etmedi kardes. bnm Suanda sebebi belirsiz 5 full çarım banlı ely1de ayrıyetten Lan dedim diye 999999 gün Velet dedim diye 99999 gün banlı çarlarm var içinde k.b.c kalkanıda ayakkabısı ... kılıclı kaskı 25 büyü hızlı lanetleri herseyi olan çarlarmda var.. Buna bile laf etmemişim ben bi 25 efsunlu iteme edecek degilim. Ely1 dekileri ben tanıyorum diye ely2 den benim foruma konu acmamı istediler bende actım .. İşiniz 3000 5000t ye bakıyorsa yine iyisin Benm yarım degil ceyregim kadar ettgm zararı etmemiş olursun :)

Usta senin banlanmanın bir belirsizliği yok bence, Neden banlandığın açık açık ortada. :) Tekrar başa sarıp Konuyu değiştirmeye gerek yok :D Benim 3.000 - 5.000T zararım her 1 İtemden. 6 Tane setim olduğunu düşünürsek ve E.s diye aldığım İtemlere verdiğim paraları ettiğim zarar Senin hesaplayamıcağın türden fazla :) Birde öyle düşün.
:l04:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst