HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Al abi bi snickers ye
Son düzenleme:
Arkadaşlar Metin2 Oyunu yeniliklere açık bir oyun ama değiştirilmemesi gereken noktalar var. Ben Epilogue zamanında oyuna başlamıştım daha doğrusu metin2 yi o serverde öğrendim ve çok zevkliydi. Şuan Metin2 TR (GameForge) serverlerine 5. karakter olan Lycan getirilecek eminim çoğu kişi oyunu bırakıcak bir o kadar kişi de o karakteri oynamak için hesap açacak ama oyun içten içe bitecek aynı Ely#2 ve Ely#4 de olduğu gibi. Ayrıca Savaşçı ve Ninja karakterlere 6. skiller eklenecek oyunu alt üst edecekler yani
Arkadaşlar Metin2 Oyunu yeniliklere açık bir oyun ama değiştirilmemesi gereken noktalar var. Ben Epilogue zamanında oyuna başlamıştım daha doğrusu metin2 yi o serverde öğrendim ve çok zevkliydi. Şuan Metin2 TR (GameForge) serverlerine 5. karakter olan Lycan getirilecek eminim çoğu kişi oyunu bırakıcak bir o kadar kişi de o karakteri oynamak için hesap açacak ama oyun içten içe bitecek aynı Ely#2 ve Ely#4 de olduğu gibi. Ayrıca Savaşçı ve Ninja karakterlere 6. skiller eklenecek oyunu alt üst edecekler yani
dostum sana katılıyorum. bu metın2 de soyle bı sorun var baska oyunlara yenı yama sürüm gelınce mıllet sevınıyor ama bu mt2 ye yenı surum yama gelınce mıllet oyunu bırakıyor ters orantı var yani
şimdi dusunuyorumda ne gerek var 5. karaktere veya 6skılle oyunun en temelını neden bozuyorsunuz bı bınayın temeli ile cok oynarsan o bına çöker metın2 deyın tembelılede cok oynarsanız malesef oyuncular kaçar....5. karakteri 6. skili siktir edin ben ne konu açmışım siz neyden bahsediyorsunuz. Ben oyunu para için değil zevk için oynuyorum. Svler birleştiriliyor sonu yine aynı player yok bişey yok bende emeğimi satarak elden çıkarıyorum durum bu bars efendi. Svler bırlese bırlese sv kalmayacak siz hala biz oynuyoruz memnunuz dıyosunuz. Bi dünya setim var binlerce T var oyunu istesemde bırakamıyorum diyenlerdensiniz ve bu yüzden burada kelıme yapıyosunuz. Ben sadece fikrimi sundum. Snickersci arkadas sana gelınce, 5-10 playerlı svde mutluysan oyna moruk o zaman, senın burda gelıp kelıme yapman hata. Benım bu actıgım konuyu acmak ısteyen bırcok arkadas var da, sizin gibi dallamalar gelip konuyu piç edicek diye elalem dırdırı çekmemek için konusmuyorlar. Diyeceğimi dedim hadi eyw oynayın 10 player kişiyle. Allah bilir aranızda rekabet bile ediyosunuzdurD
Öneri yapıyosan üslubunla yap küfür ederek yöneticilerin seni kaideye almasını bekleme.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 599
- Cevaplar
- 38
- Görüntüleme
- 1K
- Kilitli
- Cevaplar
- 99
- Görüntüleme
- 4K

D