berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Yeni Bir Server

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan fuzuli11
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 741

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar. Benim görüşüm yeni bir server altında birleşmemiz. 4 serverde çöp haline gelmiş durumda ve kimse itemi oyunda olan parası yüzünden oyunu bırakmak istese dahi bırakamıyor. Diyeceğim şu ki, tüm serverlerin silinmesi ve düzgün bir şekilde yürütülen yeni bir emek serverin açılması. Zaten başka bir yolla elym2nin geleceğini ben şahsen parlak göremiyorum. Fikirlerinizi yazarsanız sevinirim.

Not: Ely2 Ely3 Ely4de itemlerimi heba eden birisiyim. Kimse gelip su kadar parayı itemi nasıl atalım sen deli misin gibi kelimelerde bulunmasın, sadece güzelce fikirlerini yazsınlar.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

kardesım bu serverlerde bı zamanlar yenıydı sonu gene aynı sorun ne bılıyormusun oyunun dengesıyle oynuorlar oyunun sadelıgını bozuyorlar neden dıe sorucaksın para kazanmak ıcın tmm ıllakı para kazanılacak ama bu sekılde degıl ınsanların emegıyle oynanıyor resmen oyunun ayarlarıyla sureklı oynanmasa bu oyun tadından yenmez
 
Güzel kardesım oyunda olan tum sorunları bende yaşadım. 3 server ely2 oldu sonunun yıne aynı olacagını bıldıgım ıcın sattım ne var ne yok elde kalanlarıda postaladım npcye aklı olan bıraksın demıstım zaten. ely4de de dönusum sorunu yuzunden item sattım. ban affında tekrar actırıp tekrar sattım. Emeğinin karsılıgını alabılmelı ınsan sonucta. Ama oyunun gıdısatı kotu, bu gidişle kimse kalmayacak ya kapatacaklar yada sıfırdan baslayacaklar. En baba yenılıklerı getırseler bıle adı cıktı artık serverlerın onlınesı yok. Yenı gelen oyuncu forumdan anlıyor zaten oyunun ne halde oldugunu. Bende boyle bi fikir sundum.
 
Güzel kardesım oyunda olan tum sorunları bende yaşadım. 3 server ely2 oldu sonunun yıne aynı olacagını bıldıgım ıcın sattım ne var ne yok elde kalanlarıda postaladım npcye aklı olan bıraksın demıstım zaten. ely4de de dönusum sorunu yuzunden item sattım. ban affında tekrar actırıp tekrar sattım. Emeğinin karsılıgını alabılmelı ınsan sonucta. Ama oyunun gıdısatı kotu, bu gidişle kimse kalmayacak ya kapatacaklar yada sıfırdan baslayacaklar. En baba yenılıklerı getırseler bıle adı cıktı artık serverlerın onlınesı yok. Yenı gelen oyuncu forumdan anlıyor zaten oyunun ne halde oldugunu. Bende boyle bi fikir sundum.
kardes sen bu oyunu neden oynuyorsun ? para kazanmak için mi yoksa zevk almak için mi ? kac yıldan beri oyunda kımse kalmıck dıyorlar ama oyunda hep adam var zaten boyle bi sey olunca sv hemen svlerı bırlestırıyor
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst