Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ban Affı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 123denizli123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 250

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle Selamun Aleyküm.


Bildiğiniz gibi 19 Eylül'de ban affı geldi.


Bu gelen affın ban affı olup olmadığına gayet çok şaşırdım ben burada yazan 29 bin çarı inceledim teker teker üşenmeden sizde bakabilirsiniz. Bu çarlardan zaten 1100 tanesi Shorty isimli yani gm yi taklit etme isimli 2000 tanesi küfür içeriyo. bunlardan neredeyse 28 bin tanesi gereksiz çar yani Game Master'a küfür edilip sınırsız ban yiyen çarlar geri kalan da hileliler vb. Peki siz söğlermisiniz ALLAH için şurada 1 tane bile sağlam birinin çarının açıldığını gördünüzmü ?
 
Öncelikle Selamun Aleyküm.


Bildiğiniz gibi 19 Eylül'de ban affı geldi.


Bu gelen affın ban affı olup olmadığına gayet çok şaşırdım ben burada yazan 29 bin çarı inceledim teker teker üşenmeden sizde bakabilirsiniz. Bu çarlardan zaten 1100 tanesi Shorty isimli yani gm yi taklit etme isimli 2000 tanesi küfür içeriyo. bunlardan neredeyse 28 bin tanesi gereksiz çar yani Game Master'a küfür edilip sınırsız ban yiyen çarlar geri kalan da hileliler vb. Peki siz söğlermisiniz ALLAH için şurada 1 tane bile sağlam birinin çarının açıldığını gördünüzmü ?

Sağlamlık konusunda yorum yapamam ama iyi olduğumu düşünüyordum charımı silmeden önce. (Summertime)

Bir buçuk sene önce "sebepsiz yere", evet gerçekten "sebepsiz yere" ban yemişti hesabımın biri.

Şu anki durumda bile sağlam sayılabilecek seti olan charlarım açılmış. Şu an sayende o linke tıklayarak öğrendim. ahaha. :D

SpiritCrusher
PhantomAntichrist
Ministry
BowOfJoker
:D

1453 loncası olarak toplu ban yemiştik, benim haberim bile yok hâlâ ban sebebinden - biri dedi ki skype'ta lonca grubumuzdan biri, ki loncamızdan biri bile değilmiş, GM ile konuşurken ona küfretmiş ben skype bile kullanmıyor(d)um. Önceki ban affında açılmamıştı başvuru yapmadığım için. :D
 
Son düzenleme:
Sağlamlık konusunda yorum yapamam ama iyi olduğumu düşünüyordum charımı silmeden önce. (Summertime)

Bir buçuk sene önce "sebepsiz yere", evet gerçekten "sebepsiz yere" ban yemişti hesabımın biri.

Şu anki durumda bile sağlam sayılabilecek seti olan charlarım açılmış. Şu an sayende o linke tıklayarak öğrendim. ahaha. :D


:D

1453 loncası olarak toplu ban yemiştik, benim haberim bile yok hâlâ ban sebebinden - biri dedi ki skype'ta lonca grubumuzdan biri, ki loncamızdan biri bile değilmiş, GM ile konuşurken ona küfretmiş ben skype bile kullanmıyor(d)um. Önceki ban affında açılmamıştı başvuru yapmadığım için. :D


Gene sil onları ama bu sefer depoya koyma. Artık tecrübelisin aynı hataya düşmezsin.
 
Sağlamlık konusunda yorum yapamam ama iyi olduğumu düşünüyordum charımı silmeden önce. (Summertime)

Bir buçuk sene önce "sebepsiz yere", evet gerçekten "sebepsiz yere" ban yemişti hesabımın biri.

Şu anki durumda bile sağlam sayılabilecek seti olan charlarım açılmış. Şu an sayende o linke tıklayarak öğrendim. ahaha. :D


:D

1453 loncası olarak toplu ban yemiştik, benim haberim bile yok hâlâ ban sebebinden - biri dedi ki skype'ta lonca grubumuzdan biri, ki loncamızdan biri bile değilmiş, GM ile konuşurken ona küfretmiş ben skype bile kullanmıyor(d)um. Önceki ban affında açılmamıştı başvuru yapmadığım için. :D

Hayırlı olsun abi :D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst