HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bak Şİmdİ ban affi yapildi onca hirsizlarin onca kİŞİnİ hesabim acildi bizimki aÇilmadi bizi hesapalrda aÇilabİlİrdİ ve yenİ bİr ban affi deniliyor fakat ne zman olucak bİlmİyoruz ve ben bu oyuna geri donmek İsİtyorum Çok ben 5 yildir İÇ ban yemedim bÖle saÇma sapan bŞİ yÜzÜnden ban yedim sinirisz hesabim aÇilmadi okadar edit Çalan kŞİlerİn hesabi aÇildi Çok saÇma bende oyun gelmek İsteyen onca kİŞİ var aÇilmiyor hesaplari fakat ban afinda hsabini aÇtiginiz onca kİŞİden dİyelİm 30000 kİŞİ aÇtirsaniz onlarin 100 kİŞİsİ belkİ oyuna dÖnmÜŞtÜr oyun hayla bomboŞ bence yeni bir ban affi en kisa zamanda gleseÇok İİ olur hem oyunda oyuncu sayisi artar dİye dÜŞÜnÜyorum İyİ gunler
Bak Şİmdİ ban affi yapildi onca hirsizlarin onca kİŞİnİ hesabim acildi bizimki aÇilmadi bizi hesapalrda aÇilabİlİrdİ ve yenİ bİr ban affi deniliyor fakat ne zman olucak bİlmİyoruz ve ben bu oyuna geri donmek İsİtyorum Çok ben 5 yildir İÇ ban yemedim bÖle saÇma sapan bŞİ yÜzÜnden ban yedim sinirisz hesabim aÇilmadi okadar edit Çalan kŞİlerİn hesabi aÇildi Çok saÇma bende oyun gelmek İsteyen onca kİŞİ var aÇilmiyor hesaplari fakat ban afinda hsabini aÇtiginiz onca kİŞİden dİyelİm 30000 kİŞİ aÇtirsaniz onlarin 100 kİŞİsİ belkİ oyuna dÖnmÜŞtÜr oyun hayla bomboŞ bence yeni bir ban affi en kisa zamanda gleseÇok İİ olur hem oyunda oyuncu sayisi artar dİye dÜŞÜnÜyorum İyİ gunler
her ban yiyen ban affı isterse hiç atmasınlar daha iyi
Bak Şİmdİ ban affi yapildi onca hirsizlarin onca kİŞİnİ hesabim acildi bizimki aÇilmadi bizi hesapalrda aÇilabİlİrdİ ve yenİ bİr ban affi deniliyor fakat ne zman olucak bİlmİyoruz ve ben bu oyuna geri donmek İsİtyorum Çok ben 5 yildir İÇ ban yemedim bÖle saÇma sapan bŞİ yÜzÜnden ban yedim sinirisz hesabim aÇilmadi okadar edit Çalan kŞİlerİn hesabi aÇildi Çok saÇma bende oyun gelmek İsteyen onca kİŞİ var aÇilmiyor hesaplari fakat ban afinda hsabini aÇtiginiz onca kİŞİden dİyelİm 30000 kİŞİ aÇtirsaniz onlarin 100 kİŞİsİ belkİ oyuna dÖnmÜŞtÜr oyun hayla bomboŞ bence yeni bir ban affi en kisa zamanda gleseÇok İİ olur hem oyunda oyuncu sayisi artar dİye dÜŞÜnÜyorum İyİ gunler
Eski ban yiyen hesaplar açıldı yeni yiyen hesaplara işlem yapılmadı.
asıl yenı ban yıyen hesaplar açılmalıydı bak 30000e kadar hesap açıldı onca açılan hesaptan 100 kişisi belki oyunda oynuyordur oyunda hayla player eksikliği var yeni ban yiyenlerde ban affından yararlansaydı oyundakı player sayısı artartı ticarette duzelırdı şimdi 30 t lı kedtler 70t olmuş oyunda ticaret bozuldu oyuncu sayısı azaldı hem ben gerçekten hırsızlık yapıp ban yemıs olsam bu kadar ugrasmazdım hırsızlık yapmadım hırsızlıktan kapatıldım buda çok koydu kımse k.bkmasın şimdi böle diyorum herkez dıyorkı kımse durduk yere ban yemez haklısınız kımse durduk yere ban yemez fakat ben hırsız gıbı gösterıldım bi kanıtımda olmadıgından hesabım kapatıldı karşı taraf çok ii numara cevirdi benim elimde ne video ne bişi hiç bişi olmadıgından kapatıldım herneyse yenı bır ban affı çok ii olucak gıbı
asıl yenı ban yıyen hesaplar açılmalıydı bak 30000e kadar hesap açıldı onca açılan hesaptan 100 kişisi belki oyunda oynuyordur oyunda hayla player eksikliği var yeni ban yiyenlerde ban affından yararlansaydı oyundakı player sayısı artartı ticarette duzelırdı şimdi 30 t lı kedtler 70t olmuş oyunda ticaret bozuldu oyuncu sayısı azaldı hem ben gerçekten hırsızlık yapıp ban yemıs olsam bu kadar ugrasmazdım hırsızlık yapmadım hırsızlıktan kapatıldım buda çok koydu kımse k.bkmasın şimdi böle diyorum herkez dıyorkı kımse durduk yere ban yemez haklısınız kımse durduk yere ban yemez fakat ben hırsız gıbı gösterıldım bi kanıtımda olmadıgından hesabım kapatıldı karşı taraf çok ii numara cevirdi benim elimde ne video ne bişi hiç bişi olmadıgından kapatıldım herneyse yenı bır ban affı çok ii olucak gıbı
Haksız yere ban atılmıyor, Eger haksızlığını kanıtlarsan videolarınla hesabın zaten açılır.
Yeni ban yiyenler açılmalı demişsin ozaman haksızlık uzun süredir banlı kişilere olurdu sizde cezanızı çekip yanlışınızı anlayınca sizede ban affı gelebilir. Oyuncu azaldı user yok diye ban affı kaldırılsın olurmu öyle şey gerçekten bazen düşünmeden konu açıyosunuz.
@CrazYALkaN;
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
