mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Özledim be Türkay bey !!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByDoqix969
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

kYbG7A.jpg
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ByDoqix9696 TAM 5 YILDI ELYM2 OYNUYORUM EPİLOGUE ZMANINDAN BERI ONCA SENELİK ONCA EMEKLERIM BI ANCA GITTI HESABIM KAPATILDI TÜRKAY BEYLEDE KONUSTUM NASİPSE AÇAR HESABIMI 3 AYDIR HESABIM KAPALI O 3 AY BANA 2 YIL GIBI GELDI TEKRARDAN OYUNA DONMEYI ÇOK İSTİYORUM TABİ HERŞEY TÜRKAY BEYE BAĞLI BEN ŞİMDİDEN OYUN İÇERİSİNDE KALBİNİ KIRDIGIM ÜZDÜĞÜM KAÇ KİŞİ VARSA HEPSINDEN ÖZÜR DİLERİM HAKKINIZI HELAL EDIN İNŞLLAH HESABIM AÇILIR ARANIZA DÖNERİM OYUN İÇERİSİNDE BENI SEVEN VYA SEVMEYEN KAÇ KİŞİ VARSA HEPSİ ÇOK TEŞŞEKÜR EDERİM BENI SEVEN ARKADAŞLARIM HEP YANIMDAYDI HİÇ YANLIZ BIRAKMADILAR HERKEZE TEŞŞEKKÜR EDERİM KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN İYİ BAYRAM İYİ GUNLER :ka19:BU ARKADAŞLARIM VE BEN!!:D
 
Son düzenleme:
resımlerını yukledıkden sonra lınk ını foruma yazarsan daha guzel olur bu sekılde yukledıgın resımler açınmaz be dostum!
 
kYbG7A.jpg
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ByDoqix9696 TAM 5 YILDI ELYM2 OYNUYORUM EPİLOGUE ZMANINDAN BERI ONCA SENELİK ONCA EMEKLERIM BI ANCA GITTI HESABIM KAPATILDI TÜRKAY BEYLEDE KONUSTUM NASİPSE AÇAR HESABIMI 3 AYDIR HESABIM KAPALI O 3 AY BANA 2 YIL GIBI GELDI TEKRARDAN OYUNA DONMEYI ÇOK İSTİYORUM TABİ HERŞEY TÜRKAY BEYE BAĞLI BEN ŞİMDİDEN OYUN İÇERİSİNDE KALBİNİ KIRDIGIM ÜZDÜĞÜM KAÇ KİŞİ VARSA HEPSINDEN ÖZÜR DİLERİM HAKKINIZI HELAL EDIN İNŞLLAH HESABIM AÇILIR ARANIZA DÖNERİM OYUN İÇERİSİNDE BENI SEVEN VYA SEVMEYEN KAÇ KİŞİ VARSA HEPSİ ÇOK TEŞŞEKÜR EDERİM BENI SEVEN ARKADAŞLARIM HEP YANIMDAYDI HİÇ YANLIZ BIRAKMADILAR HERKEZE TEŞŞEKKÜR EDERİM KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN İYİ BAYRAM İYİ GUNLER :ka19:BU ARKADAŞLARIM VE BEN!!:D


Ban affı tamamlandı fakat yinede destek sistemine başvurabilirsiniz.
 
başvursam ne olucakki kardeş baktıkalrımı var erdem bey saolsun pc başında uyuyor heralde hiç ticketelere bile bakmıyor çözüldü yapıyor bırakıyor o yüzden ticket bile atamıyorum yaparsa bi türkay bey yapar onada ulaşamorum telden konustum şimdi aradıgım zaman hep meşgule atıyor keşke bi ulaşabilsem konussam inşllah açarlar tek umudum oo
 
başvursam ne olucakki kardeş baktıkalrımı var erdem bey saolsun pc başında uyuyor heralde hiç ticketelere bile bakmıyor çözüldü yapıyor bırakıyor o yüzden ticket bile atamıyorum yaparsa bi türkay bey yapar onada ulaşamorum telden konustum şimdi aradıgım zaman hep meşgule atıyor keşke bi ulaşabilsem konussam inşllah açarlar tek umudum oo

Senin hesabın açıldı diyelim diğer ban yiyenler senin hesabının açılmasına ne gözle bakarlar senn hesabn açılınca benmkinide açın diye sen gibi kaç kişi daha çıkıcak ? Bu kişilerinde demesiyle ortaya mecburen yeni bi af daha çıkıcak o yüzden konu açmanızın bi anlamı yok adminler bir dahaki ban affını beklemenizi söyledi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst