HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Tamemen oyun içidir php bağlantısı sadece ep alma bölümünde var.
Son düzenleme:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.İyi iş tebrikler.(Çalinti güzel yani)
Ah birde kendi yaptığın şeylerle gelsen..
![]()
Bi fail olmakan bıkmadın ben sana ne dedim abisi ? Jose'un kendi yaptığı bişey yok demedim mi arayüz konusundada ? Alzheimer mı başladı erkenden ?
Sistem zaten age of zaria'dan çıkma, ben kodladım diye bir kısım göremedim ? Ayrıca ek olarak boş gui ye 3 board ile 2 buton ve önceden hazırlanmış itemler değil tamamen fonksiyonel item miktarı, çeşiti, fiyatı lua'dan belirleniyor. O senin -yaptım dediğin- şeyi ben de yaparım zor bişey değil bi tane query komutu ep düşer bi tane give item komutu item verir bitti gitti çok mu zor ? şu guiye bak bi kere insan yaptım diye resmini atmaya utanır hiç mi görsellik olmaz.
Tamemen oyun içidir php bağlantısı sadece ep alma bölümünde var.
shopdaki renkli kısımlar bana SEMA yı hatırlattı ama,
güzel olmuş elinize sağlık
Bi fail olmakan bıkmadın ben sana ne dedim abisi ? Jose'un kendi yaptığı bişey yok demedim mi arayüz konusundada ? Alzheimer mı başladı erkenden ?
Sistem zaten age of zaria'dan çıkma, ben kodladım diye bir kısım göremedim ? Ayrıca ek olarak boş gui ye 3 board ile 2 buton ve önceden hazırlanmış itemler değil tamamen fonksiyonel item miktarı, çeşiti, fiyatı lua'dan belirleniyor. O senin -yaptım dediğin- şeyi ben de yaparım zor bişey değil bi tane query komutu ep düşer bi tane give item komutu item verir bitti gitti çok mu zor ? şu guiye bak bi kere insan yaptım diye resmini atmaya utanır hiç mi görsellik olmaz.
Lua ile'de ayni şekilde ayarlanir,lua ile fonksiyon verdirmek %100 makinayı yorar,bende biliyorum merak etme lua ile verdirmeyi.Satişa sunacağim şeyler %100 Lua ile kişinin istediği anda istediği zaman değiştirecek şekilde olacak.Bunu kendi serverime yaptim ve hiç bir sorun istemediğim için elle kendi kafama göre yapiyorum ki makinamın rami düşük olduğu için girişlerde sıkıntı yaşanmasın.
Dediğin konuya değinicek olursak ;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Sema'nin söylediği gibi age of zaria ya ait bir pythonu var luası ile sema kodlamiş. Sende tabiki pythonu age of zaria'dan kırpmışssın.. "Pasha37 Ingame ıtem shop demek" ben yapmadim anlamina mi geliyor.
+
Ben yapmadim diyede ekliyebilirsin pythonu xD!!! :m08:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 107
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 406
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 96
- Cevaplar
- 15
- Görüntüleme
- 628
