mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Turnuva ÖdÜllerİ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kgqkqgp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 760
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Ely M2 Duyurular bölümüne bakarsan yöneticilerin bu süre içerisinde hangi çalışmayla uğraştını görürsün. Gerek hesap açma işlemleri , Gerek Tickete bakma işlemleri vb onlarda keyfinden bekletmiyor sizleri Biraz sabır gösterirseniz hediyeleriniz gelcektir.
turnuvalar hatırlıyorsam 10unda bıttı açıklama ozmn yapıldı 20sıne kadar bılgler gelsın dıye bıze bır gün verıldı o güne kadar bılgılerı verdık bılgler geldıkden sonra kargoya hedıyelerı vermek 1 2 saatını alır. krıstal yollamaksa en rahtı :D yönetıcıler çalşmalarla uğraşıyor dıyosun. ee bız napcaz ? boş ınsanlarmıyız bız bızımde bı takım ışlermz oluyor. sabır mı kaldı bızde :D :D 1 değl 2 değl her zaman aynı şeyler bekle bekle nereye kadar sürecek bu. böyle devam ederse sız o 7 bın banlı hesabıda açmak zorunda kalcaksınz :) onlıne lazım olcakk :))
 
turnuvalar hatırlıyorsam 10unda bıttı açıklama ozmn yapıldı 20sıne kadar bılgler gelsın dıye bıze bır gün verıldı o güne kadar bılgılerı verdık bılgler geldıkden sonra kargoya hedıyelerı vermek 1 2 saatını alır. krıstal yollamaksa en rahtı :D yönetıcıler çalşmalarla uğraşıyor dıyosun. ee bız napcaz ? boş ınsanlarmıyız bız bızımde bı takım ışlermz oluyor. sabır mı kaldı bızde :D :D 1 değl 2 değl her zaman aynı şeyler bekle bekle nereye kadar sürecek bu. böyle devam ederse sız o 7 bın banlı hesabıda açmak zorunda kalcaksınz :) onlıne lazım olcakk :))

Sizlerede hak vermek lazım tabiki
 
Bende 2009 kasımdan beri oynuyorum Kaira suncusundaydım , Kusura bakmada yöneticiler ne yapsa yaranamıyor sizlere.

:) :) :) :) :) estf. bize yaranacak bi durumları yok ortada bizi takmadıkları her halukarda belli oluyor zaten :o belliki yönetici olmanın peşindesin ve tarafsız konuşamıyosun :rolleyes: herkesin tek bi isteği var ilgi ve alaka. Duyurularda paylaşılıyor Türkiyenin en büyük pvp serverleri birleşiyor şu şu şu tarihte o gün geliyor 'beklenmedik bi durumdan dolayı ertelemek zorunda kaldık' ve öyle 1-2 günde olmuyor aylar geçiyor :o hadi eski şeylerden bahsetmiyelim biraz daha güncel hafızalarda kalan şeylerden bahsediyim mesela şubat ayında paylaşmışlardı 'Elymt2 serverleri lonca turnuvaları başlıyor, Türkiyenin en eski pvp serverinin en iyi loncası belli oluyor' şuan biz eylül ayındayız ve 6-7 aylık bi süre geçmiş :eek: nice pvp serverler 1 gecede turnuvaya başlayıp aynı gece turnuvayı bitirip finalisti çıkartabiliyorken biz neden 6-7 aydır bekledik ? bizim yöneticilerimizin diğer pvp yöneticilerinden neyi eksikti ? :ka24: biraz taraf olmaktan çıkıp tarafsız bakmaya çalışın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst