HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
turnuvalar hatırlıyorsam 10unda bıttı açıklama ozmn yapıldı 20sıne kadar bılgler gelsın dıye bıze bır gün verıldı o güne kadar bılgılerı verdık bılgler geldıkden sonra kargoya hedıyelerı vermek 1 2 saatını alır. krıstal yollamaksa en rahtıEly M2 Duyurular bölümüne bakarsan yöneticilerin bu süre içerisinde hangi çalışmayla uğraştını görürsün. Gerek hesap açma işlemleri , Gerek Tickete bakma işlemleri vb onlarda keyfinden bekletmiyor sizleri Biraz sabır gösterirseniz hediyeleriniz gelcektir.
yönetıcıler çalşmalarla uğraşıyor dıyosun. ee bız napcaz ? boş ınsanlarmıyız bız bızımde bı takım ışlermz oluyor. sabır mı kaldı bızde
1 değl 2 değl her zaman aynı şeyler bekle bekle nereye kadar sürecek bu. böyle devam ederse sız o 7 bın banlı hesabıda açmak zorunda kalcaksınz
onlıne lazım olcakk
)@ManiacsArmy; istediklerini yazsinlar ama tebrik ediyorum güzel ifade dostum +1
Moderatör tarafında düzenlendi:
artık anlarlar dıye umuyorum..@ManiacsArmy; istediklerini yazsinlar ama tebrik ediyorum güzel ifade dostum +1
turnuvalar hatırlıyorsam 10unda bıttı açıklama ozmn yapıldı 20sıne kadar bılgler gelsın dıye bıze bır gün verıldı o güne kadar bılgılerı verdık bılgler geldıkden sonra kargoya hedıyelerı vermek 1 2 saatını alır. krıstal yollamaksa en rahtıyönetıcıler çalşmalarla uğraşıyor dıyosun. ee bız napcaz ? boş ınsanlarmıyız bız bızımde bı takım ışlermz oluyor. sabır mı kaldı bızde
![]()
1 değl 2 değl her zaman aynı şeyler bekle bekle nereye kadar sürecek bu. böyle devam ederse sız o 7 bın banlı hesabıda açmak zorunda kalcaksınz
onlıne lazım olcakk
)
Sizlerede hak vermek lazım tabiki
Bende 2009 kasımdan beri oynuyorum Kaira suncusundaydım , Kusura bakmada yöneticiler ne yapsa yaranamıyor sizlere.
estf. bize yaranacak bi durumları yok ortada bizi takmadıkları her halukarda belli oluyor zaten
belliki yönetici olmanın peşindesin ve tarafsız konuşamıyosun
herkesin tek bi isteği var ilgi ve alaka. Duyurularda paylaşılıyor Türkiyenin en büyük pvp serverleri birleşiyor şu şu şu tarihte o gün geliyor 'beklenmedik bi durumdan dolayı ertelemek zorunda kaldık' ve öyle 1-2 günde olmuyor aylar geçiyor
hadi eski şeylerden bahsetmiyelim biraz daha güncel hafızalarda kalan şeylerden bahsediyim mesela şubat ayında paylaşmışlardı 'Elymt2 serverleri lonca turnuvaları başlıyor, Türkiyenin en eski pvp serverinin en iyi loncası belli oluyor' şuan biz eylül ayındayız ve 6-7 aylık bi süre geçmiş
nice pvp serverler 1 gecede turnuvaya başlayıp aynı gece turnuvayı bitirip finalisti çıkartabiliyorken biz neden 6-7 aydır bekledik ? bizim yöneticilerimizin diğer pvp yöneticilerinden neyi eksikti ? :ka24: biraz taraf olmaktan çıkıp tarafsız bakmaya çalışın- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
