mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Turnuva ÖdÜllerİ

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan kgqkqgp
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 760
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

eylül ayının 20'sne bılgılerı yollaynz dedınız başkanımız yolladı. bırde dedınız 20sıne kadar yollamazsanız ödül hakkını kaybedersınız :D :D gülüyrm buna bız yolladık ama daha ortada bşe yok :) pekı daha neyı beklıyorsunz ödül dağıtımı ıcın ? brşeyıde zamanında yapsanız olmuyor mu ? 3 gün geçmş aradan kargoya ödüller verılmedımı ? yada krıstallerı yollamak o kdar zor mu ? hergün sırf ödüller ıcın gırıp çıkanlar var tek ışı olan sız değlsınz bızımde ışlerımız var. bız sıze saygı duyuyorsak sızınde bıze duymanız lazım. turnuvaları 3 ayda bıtırdınz büyk turnuva dıyorsunuz turnuvada fınallerınde sadece tek savaş oldu. bunun sebebıde sızlersınız ! herşeyı uzatarak ne kazandığınızı çok merak edıyorum. bu saatten sonra ödülü dağıtmşsınız dağıtmamşsnz bnm ıçın sorun yok. herkese ıyı forumlar..
 
eylül ayının 20'sne bılgılerı yollaynz dedınız başkanımız yolladı. bırde dedınız 20sıne kadar yollamazsanız ödül hakkını kaybedersınız :D :D gülüyrm buna bız yolladık ama daha ortada bşe yok :) pekı daha neyı beklıyorsunz ödül dağıtımı ıcın ? brşeyıde zamanında yapsanız olmuyor mu ? 3 gün geçmş aradan kargoya ödüller verılmedımı ? yada krıstallerı yollamak o kdar zor mu ? hergün sırf ödüller ıcın gırıp çıkanlar var tek ışı olan sız değlsınz bızımde ışlerımız var. bız sıze saygı duyuyorsak sızınde bıze duymanız lazım. turnuvaları 3 ayda bıtırdınz büyk turnuva dıyorsunuz turnuvada fınallerınde sadece tek savaş oldu. bunun sebebıde sızlersınız ! herşeyı uzatarak ne kazandığınızı çok merak edıyorum. bu saatten sonra ödülü dağıtmşsınız dağıtmamşsnz bnm ıçın sorun yok. herkese ıyı forumlar..

helal olsun !
 
eylül ayının 20'sne bılgılerı yollaynz dedınız başkanımız yolladı. bırde dedınız 20sıne kadar yollamazsanız ödül hakkını kaybedersınız :D :D gülüyrm buna bız yolladık ama daha ortada bşe yok :) pekı daha neyı beklıyorsunz ödül dağıtımı ıcın ? brşeyıde zamanında yapsanız olmuyor mu ? 3 gün geçmş aradan kargoya ödüller verılmedımı ? yada krıstallerı yollamak o kdar zor mu ? hergün sırf ödüller ıcın gırıp çıkanlar var tek ışı olan sız değlsınz bızımde ışlerımız var. bız sıze saygı duyuyorsak sızınde bıze duymanız lazım. turnuvaları 3 ayda bıtırdınz büyk turnuva dıyorsunuz turnuvada fınallerınde sadece tek savaş oldu. bunun sebebıde sızlersınız ! herşeyı uzatarak ne kazandığınızı çok merak edıyorum. bu saatten sonra ödülü dağıtmşsınız dağıtmamşsnz bnm ıçın sorun yok. herkese ıyı forumlar..

Ely M2 Duyurular bölümüne bakarsan yöneticilerin bu süre içerisinde hangi çalışmayla uğraştını görürsün. Gerek hesap açma işlemleri , Gerek Tickete bakma işlemleri vb onlarda keyfinden bekletmiyor sizleri Biraz sabır gösterirseniz hediyeleriniz gelcektir.
 
Ely M2 Duyurular bölümüne bakarsan yöneticilerin bu süre içerisinde hangi çalışmayla uğraştını görürsün. Gerek hesap açma işlemleri , Gerek Tickete bakma işlemleri vb onlarda keyfinden bekletmiyor sizleri Biraz sabır gösterirseniz hediyeleriniz gelcektir.

Pardonda ne ile uğraşılıyor ? 3-4 ayda zor birleştirdikleri serverlerin 1. yaş kutlamasımı ? yoksa en ufak hakaretlerden bile sınırsız ban yiyen hesapların sırf online kalmadı diye açmak zorunda kalmalarımı ? gördüğünüz kadar konuşun arkadaşlar ben 2010 dan beri ely serverlerinin yani Mmomt2 serverinin oyuncusuyum. 2010 dan bu yana bişeyide tam vaktinde yaptıklarını söylesinler bana ? 2009 dan beri açık Türkiye'nin en köklü ve en eski serverinin sadece 2 gm simi var ki, konu her nolursa 'duyurular kısmına bakarsan yöneticilerin bu süre zarfında neler yaptığını görürsün' klasik cümlesi geçiyor ?
 

Pardonda ne ile uğraşılıyor ? 3-4 ayda zor birleştirdikleri serverlerin 1. yaş kutlamasımı ? yoksa en ufak hakaretlerden bile sınırsız ban yiyen hesapların sırf online kalmadı diye açmak zorunda kalmalarımı ? gördüğünüz kadar konuşun arkadaşlar ben 2010 dan beri ely serverlerinin yani Mmomt2 serverinin oyuncusuyum. 2010 dan bu yana bişeyide tam vaktinde yaptıklarını söylesinler bana ? 2009 dan beri açık Türkiye'nin en köklü ve en eski serverinin sadece 2 gm simi var ki, konu her nolursa 'duyurular kısmına bakarsan yöneticilerin bu süre zarfında neler yaptığını görürsün' klasik cümlesi geçiyor ?

Bende 2009 kasımdan beri oynuyorum Kaira suncusundaydım , Kusura bakmada yöneticiler ne yapsa yaranamıyor sizlere.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst