HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle Merhaba, Bir Ely2 serverı oyuncusu olarak bi el çıkarma konusuna değinmek istiyorum.
El Çıkarma nedir ?
El cıkarma suraların kendi arasında attığı bir vs tarzıdır.
MMOMT2 kuruldugundan beri 4 senedir devam eden bu vs tarzı 31 mart 2014 tarihinde kaldırıldı. Neden Olarak bir çok sebep gösterildi.
Örn:
Diğer karakterler yapamıyor ( savacılar güçlü vuruş ve kılıc darbesi atabiliyor) fakat diğer karakterlerde sersemletme itemler ve skiler oldugu için el cıkardıgımz anda serserm yiyoruz ve dalamıyoruz. Ki bir cok suranında sevdiği vs tarzıydı şikayetçi olanıda görmedim.
2. Sebep ise metin2 dosyalarına ulaşım saglanamıyordu ve bu sebebten dolayı erişim saglanınca bug diye tanımlandı. Kendi pwpsinde kendi bilişiminde dosyalarına erişim sağlıyamaması bana cok tuhaf geldi
3. Turnuvada el cıkarma olmasın diye kaldırıldı denildi turnuvadan sonra gelicek denildi hala bekliyoruz.
Acıkcası bunun bi bug olması cok saçma keske Elym2 oldugunda yeni nesne market aktif edildiginde yapılsaydı cunku bir cok sura bhızını azaltıp sura savunmaları yaptı.
El cıkarmalı vs nin ne oldugunu bilmeyenler için örnek videolar :
[video]http://www.izlesene.com/video/metin2-vs2/7098357[/video]
İnş sesimizi duyuyuruz oyuncunun isteği doğrultusunda hareket edilmesi ely2#2 serverı için daha mantıklı olacaktır çünkü oyuncu sayısı yok denilcek kadar az el cıkarma yok diye bir cok sura oynamıyor el çıkarma gelirse oyunun canlancagı kanatimdeyim.
El Çıkarma nedir ?
El cıkarma suraların kendi arasında attığı bir vs tarzıdır.
MMOMT2 kuruldugundan beri 4 senedir devam eden bu vs tarzı 31 mart 2014 tarihinde kaldırıldı. Neden Olarak bir çok sebep gösterildi.
Örn:
Diğer karakterler yapamıyor ( savacılar güçlü vuruş ve kılıc darbesi atabiliyor) fakat diğer karakterlerde sersemletme itemler ve skiler oldugu için el cıkardıgımz anda serserm yiyoruz ve dalamıyoruz. Ki bir cok suranında sevdiği vs tarzıydı şikayetçi olanıda görmedim.
2. Sebep ise metin2 dosyalarına ulaşım saglanamıyordu ve bu sebebten dolayı erişim saglanınca bug diye tanımlandı. Kendi pwpsinde kendi bilişiminde dosyalarına erişim sağlıyamaması bana cok tuhaf geldi
3. Turnuvada el cıkarma olmasın diye kaldırıldı denildi turnuvadan sonra gelicek denildi hala bekliyoruz.
Acıkcası bunun bi bug olması cok saçma keske Elym2 oldugunda yeni nesne market aktif edildiginde yapılsaydı cunku bir cok sura bhızını azaltıp sura savunmaları yaptı.
El cıkarmalı vs nin ne oldugunu bilmeyenler için örnek videolar :
[video]http://www.izlesene.com/video/metin2-vs2/7098357[/video]
İnş sesimizi duyuyuruz oyuncunun isteği doğrultusunda hareket edilmesi ely2#2 serverı için daha mantıklı olacaktır çünkü oyuncu sayısı yok denilcek kadar az el cıkarma yok diye bir cok sura oynamıyor el çıkarma gelirse oyunun canlancagı kanatimdeyim.
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Ely #2 içinse açayim 10 dakika takılın düğmesi bende
Resim Url: Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Ely #2 için son mudahale çalışmasıdır sonrası ely #1 e aktarım bunu artık hep beraber kabullenmemiz gerekiyor
Hahaha akşam akşam yapmışın gene yapacağınıD
geldı mıla el cıkarma
Biz haziriznewfrom <3
Biz Suralar Olarak Sadece Kendi Aramızda El Çıkarmalı Vs Attığımız İçin Arenaya Gelirse 1-1 Vs İçin İdeal Bir Yer olur @Öğeyi görmek için üye olmalısınız.; @Öğeyi görmek için üye olmalısınız.; @Öğeyi görmek için üye olmalısınız.;
Arenadaki pot içme sınırsız yapılıp petler dahil edilirse suralar için ideal bi mekan olur vs adına
Eskilerden mmomtn2 merküren falan bir kaç anı
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
Merhaba
1.0.0.44025 sürümünde aktif edilen beceriler kullanılırken silah gerekliliğini getiren yazılım değişikliği 2.0.0.19b sürümünde geri alınmıştır.
Muhtemelen bu haftasonu sizlerin kullanımına sunulacak ve test amaçlı ekim ayının sonuna kadar açık tutulacak beta sunucusunda bu değişikliği kontrol edebilirsiniz.
2.0 Beta versionu ile ilgili oyunda yapılan köklü değişiklikleri anlatan detaylı döküman bir kaç gün içerisinde sizlere sunulacaktır.
Beta sunucusundan bir kaç görüntü için Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
El çıkarma Mmomt2 yani şimdiki adıyla ely2#2 nin klasiği,geleneği durumundadır. Bu geleneğin bozulması zaten kötü durumda olan ely2 serverini dahada zor bi duruma sokmuştur. Videoları izledim eskiler canlandı gözümde tabi bizim oynadığımız zamanlarda video pek yaygın değildi genelde SS'ler alınıp atılırdı :ka19:
Shorty el çıkarma ile ilgili oyun hatası demiş biz o hataya alıştık5 senedir bize bi sorun çıkartmadı şimdide sorun çıkartmaz :ka19: Ha bide 'düğmesi bende açayım 10 dakika eğlenin' çocuk avutur gibi bi sözde bulunmuşsun hiç hoş değil ! Neyse hata onda değil hata ely1 in gm sinden ely2 ile ilgilenmesini bekleyen oyuncularda
![]()
Ben Mmomt2 (Merkür) kurucusu ve GM'si @admin; den konuyla ilgilenmesini rica ediyorum. :ka19:
hüso knk 5 senedır el cıkarma bug degıldıde sımdı mı bug sen buna ınanıyon mu ? benım o yorumu yazma amacım benzetme![]()
El çıkartma olarak tanımladığınız şey bir yazılım hatasıdır, oyundaki destek,defansif beceriler hariç ofansif özellikler taşıyan tüm beceriler silah ile kullanılmak üzere tasarlanmıştır. Beceriyi tam kullandığın sırada el çabukluğu ile silah çıkartmak sistemi yanıltmaktır ve bu yazılım hatasıdır.
Sizin mantığınıza göre oyuna hiç silah eklemeyip el çıkartarak saldırı yapabilmeliyiz o zaman?
Bu oyun bizim tarafımızdan üretilmemiş olup oyun yapımcısı olan ymir firmasından forumlara sızdırılan dosyalardan kurulmuştur. Bu değişiklik Şubat 2014 ayında yapılmıştır. Bu değişikliğin yapılabilmesi için oyunun yazılım kaynak kodlarına ihtiyacımız vardı ve bu dosyalar 1 Ocak 2014 tarihinde almanların noel hediyesi olarak bir forumda dağıtılmıştır.
Bir yazılımcı olarak öncelikli amacım mevcut sistemi geliştirip hataları düzeltmektir ancak geliştirilen sistem bir oyun olduğunda insanların alıştığı şeyin değiştirilmesi bu tip tepkilere sebep olabiliyor.
Yukarıdaki mesajımdan önce Ely2 oyuncularının istekleri üzerine düzenleme geri alınmıştır public sunuculara değişikliğin yansıması 2-3 ayı bulabilir.
Probleme sebep olan fonksiyon: UseSkill
Kod bloğu resim: Öğeyi görmek için üye olmalısınız.
if else statements ile olay kolayca düzeltilebiliyor tabi
Konu Cidden Önemli Bir Anlam Taşıyor Eski Oyuncular için El Çıkarmanın Gitmesiyle Birlikde Oyundaki Azalmayı Fark edemiyicek Birisiinin Çıkacağını Düşünmüyorum Oyuncuların istekleri Doğrultusunda Birşeyler Yapılacaksa Bence ilk Burdan Başlanmalı En kötüsü Orta Derece Bir Süreyle bunu Aktif Edip Oyuncu Sayısı Oyun işleyişi Gözlemlenebilir @Shorty;
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 95
- Görüntüleme
- 12K
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 28
- Görüntüleme
- 11K

D