HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herkez bu ????? hatasını almıştır almaıdm diyen varsa metin2 oynamıyo derim çümkü bu hata ışınlanam esnasında npc dne item alırken olur ben b unun çözümünü boldum paylaştım video çektim fakat bazıalr 1 yang dan item koyar sw yi bırakır
orda sen sağ tuş tıkalyı p evet e tıklamadan başkası alırsa bu %100 olur ben çözümünü b uldum artık başkaıs alsa bile ??? hata çıkmıcak sadece item i alamaz sınız o kadar video y u izleyin rep verirseniz teşşekür ederim
2 çözüm yolu buldum 2 sinide denemenizde yarar var
http://www.youtube.com/watch?v=H8aSsOe5KYs&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=LzohTPSFfeU&feature=youtu.be
:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:
orda sen sağ tuş tıkalyı p evet e tıklamadan başkası alırsa bu %100 olur ben çözümünü b uldum artık başkaıs alsa bile ??? hata çıkmıcak sadece item i alamaz sınız o kadar video y u izleyin rep verirseniz teşşekür ederim
2 çözüm yolu buldum 2 sinide denemenizde yarar var
http://www.youtube.com/watch?v=H8aSsOe5KYs&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=LzohTPSFfeU&feature=youtu.be
:ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19::ka19:
