HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ws'de 2-1 kaybettikten sonra " sende enerji yoksa oyunu bırakırım " diyen HybridAnqeL orospu çocuğu bırak şimdi oyunu!! Ayrıyetten yandakçısı eubhoorbia'da enerji diye ağlıyordu :m08::m08::m08: o da 3-1 kaybedip oturdu götünün üstüne wsyi atacaktı foruma atmış mı bakalım :l03::l03::l03:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
dayakmı istiyon ben öyle gm ye falan şikayet etmem cezanı kendım veririm
Ateş Olsan ne yazar ladayakmı istiyon ben öyle gm ye falan şikayet etmem cezanı kendım veririm

Azrailinin olurum korayyy![]()
Başkalarının nickini özenmeye devam ilker

Azrailinin olurum korayyy![]()
Senin kafani kopartirim ilker korayla adam gibi konuş ozelden mesaj attim bak kimisinde azraili oluyon la sen korayin sovemiyorum buradan sabrimi zorlama özel mesaja bak halledelim
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 104
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 186

