xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Full edİt Çarima gİremİyorum!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Tolgahan81
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 278

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1-Sözüm DNAngel'a birkaç kez yazdım fakat cevap alamadım Ely#3 de DNAngel'a çar hakkında birşeyler yazıp özelden mesaj atmasını söyledim birazdan atacağını söyledi sonra ne gelen var ne giden!

2-Facebook sayfasında defalarca yazmama rağmen cevap alamadım!

3-Çarım 108 Level Editler sadece emek ile yapılmıs(t ile alınmıs) yıllarca emeğim geçmiş çarım MMOMT2'den Ely e geçişte çarımın şifresini yanlıs diye gösteriyor fakat ely3deki (mmoda marsda aynı şifreyle kurmustum) çarıma giriş yapıyor!

4-Facebookda yazısımda GM DEN sadece bir cevap geldi sonuna bişey yazıcakmısım yine olmadı!!!

5-ÇARIM 350 LİRADAN FAZLA DEĞERE SAHİPTİ!! (MMOMT2DEYKEN)

6-ÇAR ADI [Tolgahan81] Yer-[Venüs]
 
1-Sözüm DNAngel'a birkaç kez yazdım fakat cevap alamadım Ely#3 de DNAngel'a çar hakkında birşeyler yazıp özelden mesaj atmasını söyledim birazdan atacağını söyledi sonra ne gelen var ne giden!

2-Facebook sayfasında defalarca yazmama rağmen cevap alamadım!

3-Çarım 108 Level Editler sadece emek ile yapılmıs(t ile alınmıs) yıllarca emeğim geçmiş çarım MMOMT2'den Ely e geçişte çarımın şifresini yanlıs diye gösteriyor fakat ely3deki (mmoda marsda aynı şifreyle kurmustum) çarıma giriş yapıyor!

4-Facebookda yazısımda GM DEN sadece bir cevap geldi sonuna bişey yazıcakmısım yine olmadı!!!

5-ÇARIM 350 LİRADAN FAZLA DEĞERE SAHİPTİ!! (MMOMT2DEYKEN)

6-ÇAR ADI [Tolgahan81] Yer-[Venüs]
http://www.turkmmo.com/elym2-genel/2774215-oyuna-giris-sorunu-yasayanlarin-yapmasi-gerekenler.html
bu konuyu oku öyle gir diğer konunda da aynı linki verdim
 
1-Sözüm DNAngel'a birkaç kez yazdım fakat cevap alamadım Ely#3 de DNAngel'a çar hakkında birşeyler yazıp özelden mesaj atmasını söyledim birazdan atacağını söyledi sonra ne gelen var ne giden!

2-Facebook sayfasında defalarca yazmama rağmen cevap alamadım!

3-Çarım 108 Level Editler sadece emek ile yapılmıs(t ile alınmıs) yıllarca emeğim geçmiş çarım MMOMT2'den Ely e geçişte çarımın şifresini yanlıs diye gösteriyor fakat ely3deki (mmoda marsda aynı şifreyle kurmustum) çarıma giriş yapıyor!

4-Facebookda yazısımda GM DEN sadece bir cevap geldi sonuna bişey yazıcakmısım yine olmadı!!!

5-ÇARIM 350 LİRADAN FAZLA DEĞERE SAHİPTİ!! (MMOMT2DEYKEN)

6-ÇAR ADI [Tolgahan81] Yer-[Venüs]
kardeş burası ely 3 yanlış yere geldin sen burda edit yok :D
 
Kullanıcı adının sonuna ek kullanıyorsun forumda da var o konu. Girmiyorsa bide siteden dene. Gene olmuyorsa ticket at. Konuyu da bug ve hata bildirimi bölümüne açman gerekir.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst