mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Full edİt Çarima gİremİyorum!!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Tolgahan81
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 316

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1-Sözüm DNAngel'a birkaç kez yazdım fakat cevap alamadım Ely#3 de DNAngel'a çar hakkında birşeyler yazıp özelden mesaj atmasını söyledim birazdan atacağını söyledi sonra ne gelen var ne giden!

2-Facebook sayfasında defalarca yazmama rağmen cevap alamadım!

3-Çarım 108 Level Editler sadece emek ile yapılmıs(t ile alınmıs) yıllarca emeğim geçmiş çarım MMOMT2'den Ely e geçişte çarımın şifresini yanlıs diye gösteriyor fakat ely3deki (mmoda marsda aynı şifreyle kurmustum) çarıma giriş yapıyor!

4-Facebookda yazısımda GM DEN sadece bir cevap geldi sonuna bişey yazıcakmısım yine olmadı!!!

5-ÇARIM 350 LİRADAN FAZLA DEĞERE SAHİPTİ!! (MMOMT2DEYKEN)

6-ÇAR ADI [Tolgahan81] Yer-[Venüs]
 
1-Sözüm DNAngel'a birkaç kez yazdım fakat cevap alamadım Ely#3 de DNAngel'a çar hakkında birşeyler yazıp özelden mesaj atmasını söyledim birazdan atacağını söyledi sonra ne gelen var ne giden!

2-Facebook sayfasında defalarca yazmama rağmen cevap alamadım!

3-Çarım 108 Level Editler sadece emek ile yapılmıs(t ile alınmıs) yıllarca emeğim geçmiş çarım MMOMT2'den Ely e geçişte çarımın şifresini yanlıs diye gösteriyor fakat ely3deki (mmoda marsda aynı şifreyle kurmustum) çarıma giriş yapıyor!

4-Facebookda yazısımda GM DEN sadece bir cevap geldi sonuna bişey yazıcakmısım yine olmadı!!!

5-ÇARIM 350 LİRADAN FAZLA DEĞERE SAHİPTİ!! (MMOMT2DEYKEN)

6-ÇAR ADI [Tolgahan81] Yer-[Venüs]
http://www.turkmmo.com/elym2-genel/2774215-oyuna-giris-sorunu-yasayanlarin-yapmasi-gerekenler.html
şu konuda ki talimatları yerine getirerek denerseniz çarınıza giriş yapabilirsiniz eğer ıd şifre doğruysa
 
Yav kardesİm aynisini yaptim yok olmuyor ayni Şİfreyler marsda acmistim ona gİrİyo venusdekİne gİrmİyor yahu!
 
Venüs dediğin Ely#2 oraya girerken vtr05 ekle ıd sonuna o halde olmuyorsa ticket at
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst