HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Selam
Oyun Hakkında bir kaç şikayetim vardi
1. Oyunda user sayisi düşmeye başladi bunun 1. sebebi ise oyun içi değişlik olmuyor farklı bir mab veya farklı bir turnuva lonca turnuvasi yaptiniz ama 3 aydir turnuva finali bekliyoruz onu geçtim şubat ayında günceleme var dediniz agustos ayındayız günceleme yok yanı takım ekibi söyledikleri hiç bir şeyi düzgün bir şekilde yapmadi
2. oyun içi sebebsiz ban yemeler bi haylı coğaldi mesela adam oyun takım ekibini tanıyorumder video alırsın destek paneline yollarsin 1 ay sonra car acılmiş böyle agır bir şuçdan car acılıyor ama oyunda takim lideri oyuncularla şakalaşırken gm sen ne içtinse bana'da ondan ver demek hesap silinmesine yol aciyor ama oyun acıgında feydalan kişi n bani 15 gün içinde acılıyor..
3. Oyun reklami düşmüş durumda userler eskisi gibi zevk almiyorlar bundan 2 yıl öncesine dönelim oyunda farklı kişiler taniyorduk her gecen gün ama şuan oyunda olan kişiler beli oyun gün geçtikce elinizde yok oluyor buna bir çözüm bulmalsiniz artik....
İyi Forumlar....
Oyun Hakkında bir kaç şikayetim vardi
1. Oyunda user sayisi düşmeye başladi bunun 1. sebebi ise oyun içi değişlik olmuyor farklı bir mab veya farklı bir turnuva lonca turnuvasi yaptiniz ama 3 aydir turnuva finali bekliyoruz onu geçtim şubat ayında günceleme var dediniz agustos ayındayız günceleme yok yanı takım ekibi söyledikleri hiç bir şeyi düzgün bir şekilde yapmadi
2. oyun içi sebebsiz ban yemeler bi haylı coğaldi mesela adam oyun takım ekibini tanıyorumder video alırsın destek paneline yollarsin 1 ay sonra car acılmiş böyle agır bir şuçdan car acılıyor ama oyunda takim lideri oyuncularla şakalaşırken gm sen ne içtinse bana'da ondan ver demek hesap silinmesine yol aciyor ama oyun acıgında feydalan kişi n bani 15 gün içinde acılıyor..
3. Oyun reklami düşmüş durumda userler eskisi gibi zevk almiyorlar bundan 2 yıl öncesine dönelim oyunda farklı kişiler taniyorduk her gecen gün ama şuan oyunda olan kişiler beli oyun gün geçtikce elinizde yok oluyor buna bir çözüm bulmalsiniz artik....
İyi Forumlar....
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Mmodan kime sorsan El Çıkarmasız vs mi olur der Böyle kalcaksa birleştirsinler ely1 le o zaman aynı şekil vs atıyoruz Savunma Editleri için ely1 de Anket durumuda var tabiBu saaten sonra el çıkarmanın gelmesi saçma olur en başta gelseydi daha iyi olurdu bence
Ely2#2 Oyuncusu Olarak El çıkarmanın Gelmesi Fena Olmazdı Shorty el çıkarmalı pwp göster acıcam demiş ama el çıkarma MmoMt2 , elym2 ye özel Bi Vs Sekili Olabilir yukardaki Yazılanlarada Katılıyorum Yenilik Şart Hayırlısı
Ely2#2 Oyuncusu Olarak El çıkarmanın Gelmesi Fena Olmazdı Shorty el çıkarmalı pwp göster acıcam demiş ama el çıkarma MmoMt2 , elym2 ye özel Bi Vs Sekili Olabilir yukardaki Yazılanlarada Katılıyorum Yenilik Şart Hayırlısı
Ws Ler çok maraton eski ws sariyordu
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 180
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 271
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 3K
