xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle

Dengesiz Sistem!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KVeDaaT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 651
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Eed hala cevap vermıyorlar :) :) :) Yönetim Fena SıKıştı!!!! :) :)
 
Son düzenleme:
Eed hala cevap vermıyorlar :) :) :) Yönetim Fena SıKıştı!!!! :) :)

Kimsenin sıkıştığı felan yoktur emin olun , ya görmemişlerdir yada böyle çocuksu bir olaya karışmak istememişlerdir.

Bunlar kişiye yönelik hakaret resmen ne yani adam sadece aile içi küfür ederken mi ban yicek ? Tr'de nasılsa burdada öyle,düşünceniz çok saçma.
@erdemaa ; @DN Angel ;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Başlıkta belirttiğim cümleyi herkes anlamıştır ve az da olsa hak verıceklerdir. Oyunda en küçük şeylerden ban yiyoruz. Ezik, Yavşak, Veled, Bebe, Çocuk, Akılsız, Beyinsiz. Ve bana bi önceki konumda bunları Türk'de söyle bakalım ne olucak dediler. Türk mü burası ? Nerede olduğunu ne ile ilgili görevlerini unutup bize nutuk çekıyorlar. Oyuna giren GM denen insanlarla konuşsak suçlama yapsak Chat Ban yiyoruz? Bumu sizin övündüğünüz adaletiniz bumu sizin çok övündüğünüz değerli kadronuz. Kusura bakmayın ama 15 16 yaşındaki çocukları görev başına geçirirseniz belki bana düşmez ama bu oyunun hali böyle devam eder. En küçük cümlelerden ban yenir GM oyunda terör estirir. Artık dur denmesi lazım. Mmomt2 varken zaten oyunun hali belliydi M2-Tr varken yine belliydi. Birleştirdiniz oyunları kusura bakmayın ama yine aynı rezalet. Böyle devam ederek nereye varacağınız ısanıyorsunuz yanınızdakı 16 15 lik çocuklarla nereyi idare edeceğinizi planlıyorsunuz? Kim konu açtıysa sesini kıstınız suçladınız! Hiç olmadı bahanelerle geçiştirdiniz. Siz çoban biz sizin koyununuz değiliz. Siz koyun bizde sizin otunuz. Bunu bize anlatmak ıstıyorsunuz biz sizden düşük bi kümede değiliz aynı kefedeyiz buna rağmen bizi kenefe sokmaya çalışan görevliler, yönetim , yöneticiler hatta oyunda görevlilerle bağı olan ınsanlar dahı bi işe yaramayan bi kadrosunuz. Övündüğünüz kadronuza şimdiden hayırlı olsun. Çok başarılı bi iş gerçekleştiriyorsunuz.

Heryerin kuralları vardır bellidir.

Burada kullanmayacaksın o kelimeleri basit. O kelimeleri kullanmadan yaşayamıyormusun ? Ağzın bu kadarmı bozuk ? Dağdan falanmı katılıyorsun oyuna ?

Açık ve net bilmem kaç senedir şöyle böyle rezalet diyorsun böyle düşündüğünü bile bile neden buradasın ?

Birde hesabımı sürekli süresiz banlıyorlar diyorsun. Ben seni bildim bileli ya hırsızlıktan ya hileden banlanıyor hesapların, yine son cezan en hafifi olmuş. Birde gelmiş burada bize ahlak dersi vermeye kalkıyorsun.

Özet olarak kurallar bu, yönetim bu, oyunda bu. Seçenek çok herkes beğendiği oyunda oynayabilir. Fakat 6 senedir oynuyorum diyip bunları yazmak saçmalamanın doruk noktası olmuş.

Daha önce yazdım tekrar yazıyorum, ben forumda yaygara yaparım, olay çıkartırım istediğimi yaptırırım durumu bizde işlemiyor maalesef. Aksine böyle saçma sapan hakaret içeren kişilerin söylediklerini dikkate bile almıyoruz.


Yönetime hakaret tahammül göstermediğimiz yegane konulardan biridir. Eleştrii yapmayı bile beceremiyorsun, yazdığın mesajların tamamı baştan sonra boş muhabbet, dikakte alınacak türden şeyler değil
 
heryerin kuralları vardır bellidir.

Burada kullanmayacaksın o kelimeleri basit. O kelimeleri kullanmadan yaşayamıyormusun ? Ağzın bu kadarmı bozuk ? Dağdan falanmı katılıyorsun oyuna ?

Açık ve net bilmem kaç senedir şöyle böyle rezalet diyorsun böyle düşündüğünü bile bile neden buradasın ?

Birde hesabımı sürekli süresiz banlıyorlar diyorsun. Ben seni bildim bileli ya hırsızlıktan ya hileden banlanıyor hesapların, yine son cezan en hafifi olmuş. Birde gelmiş burada bize ahlak dersi vermeye kalkıyorsun.

Özet olarak kurallar bu, yönetim bu, oyunda bu. Seçenek çok herkes beğendiği oyunda oynayabilir. Fakat 6 senedir oynuyorum diyip bunları yazmak saçmalamanın doruk noktası olmuş.

Daha önce yazdım tekrar yazıyorum, ben forumda yaygara yaparım, olay çıkartırım istediğimi yaptırırım durumu bizde işlemiyor maalesef. Aksine böyle saçma sapan hakaret içeren kişilerin söylediklerini dikkate bile almıyoruz.


Yönetime hakaret tahammül göstermediğimiz yegane konulardan biridir. Eleştrii yapmayı bile beceremiyorsun, yazdığın mesajların tamamı baştan sonra boş muhabbet, dikakte alınacak türden şeyler değil

notify ok <3
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst