Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Dengesiz Sistem!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KVeDaaT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 651
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Başlıkta belirttiğim cümleyi herkes anlamıştır ve az da olsa hak verıceklerdir. Oyunda en küçük şeylerden ban yiyoruz. Ezik, Yavşak, Veled, Bebe, Çocuk, Akılsız, Beyinsiz. Ve bana bi önceki konumda bunları Türk'de söyle bakalım ne olucak dediler. Türk mü burası ? Nerede olduğunu ne ile ilgili görevlerini unutup bize nutuk çekıyorlar. Oyuna giren GM denen insanlarla konuşsak suçlama yapsak Chat Ban yiyoruz? Bumu sizin övündüğünüz adaletiniz bumu sizin çok övündüğünüz değerli kadronuz. Kusura bakmayın ama 15 16 yaşındaki çocukları görev başına geçirirseniz belki bana düşmez ama bu oyunun hali böyle devam eder. En küçük cümlelerden ban yenir GM oyunda terör estirir. Artık dur denmesi lazım. Mmomt2 varken zaten oyunun hali belliydi M2-Tr varken yine belliydi. Birleştirdiniz oyunları kusura bakmayın ama yine aynı rezalet. Böyle devam ederek nereye varacağınız ısanıyorsunuz yanınızdakı 16 15 lik çocuklarla nereyi idare edeceğinizi planlıyorsunuz? Kim konu açtıysa sesini kıstınız suçladınız! Hiç olmadı bahanelerle geçiştirdiniz. Siz çoban biz sizin koyununuz değiliz. Siz koyun bizde sizin otunuz. Bunu bize anlatmak ıstıyorsunuz biz sizden düşük bi kümede değiliz aynı kefedeyiz buna rağmen bizi kenefe sokmaya çalışan görevliler, yönetim , yöneticiler hatta oyunda görevlilerle bağı olan ınsanlar dahı bi işe yaramayan bi kadrosunuz. Övündüğünüz kadronuza şimdiden hayırlı olsun. Çok başarılı bi iş gerçekleştiriyorsunuz.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Başlıkta belirttiğim cümleyi herkes anlamıştır ve az da olsa hak verıceklerdir. Oyunda en küçük şeylerden ban yiyoruz. Ezik, Yavşak, Veled, Bebe, Çocuk, Akılsız, Beyinsiz. Ve bana bi önceki konumda bunları Türk'de söyle bakalım ne olucak dediler. Türk mü burası ? Nerede olduğunu ne ile ilgili görevlerini unutup bize nutuk çekıyorlar. Oyuna giren GM denen insanlarla konuşsak suçlama yapsak Chat Ban yiyoruz? Bumu sizin övündüğünüz adaletiniz bumu sizin çok övündüğünüz değerli kadronuz. Kusura bakmayın ama 15 16 yaşındaki çocukları görev başına geçirirseniz belki bana düşmez ama bu oyunun hali böyle devam eder. En küçük cümlelerden ban yenir GM oyunda terör estirir. Artık dur denmesi lazım. Mmomt2 varken zaten oyunun hali belliydi M2-Tr varken yine belliydi. Birleştirdiniz oyunları kusura bakmayın ama yine aynı rezalet. Böyle devam ederek nereye varacağınız ısanıyorsunuz yanınızdakı 16 15 lik çocuklarla nereyi idare edeceğinizi planlıyorsunuz? Kim konu açtıysa sesini kıstınız suçladınız! Hiç olmadı bahanelerle geçiştirdiniz. Siz çoban biz sizin koyununuz değiliz. Siz koyun bizde sizin otunuz. Bunu bize anlatmak ıstıyorsunuz biz sizden düşük bi kümede değiliz aynı kefedeyiz buna rağmen bizi kenefe sokmaya çalışan görevliler, yönetim , yöneticiler hatta oyunda görevlilerle bağı olan ınsanlar dahı bi işe yaramayan bi kadrosunuz. Övündüğünüz kadronuza şimdiden hayırlı olsun. Çok başarılı bi iş gerçekleştiriyorsunuz.

Heryerin kuralları vardır bellidir.

Burada kullanmayacaksın o kelimeleri basit. O kelimeleri kullanmadan yaşayamıyormusun ? Ağzın bu kadarmı bozuk ? Dağdan falanmı katılıyorsun oyuna ?

Açık ve net bilmem kaç senedir şöyle böyle rezalet diyorsun böyle düşündüğünü bile bile neden buradasın ?

Birde hesabımı sürekli süresiz banlıyorlar diyorsun. Ben seni bildim bileli ya hırsızlıktan ya hileden banlanıyor hesapların, yine son cezan en hafifi olmuş. Birde gelmiş burada bize ahlak dersi vermeye kalkıyorsun.

Özet olarak kurallar bu, yönetim bu, oyunda bu. Seçenek çok herkes beğendiği oyunda oynayabilir. Fakat 6 senedir oynuyorum diyip bunları yazmak saçmalamanın doruk noktası olmuş.

Daha önce yazdım tekrar yazıyorum, ben forumda yaygara yaparım, olay çıkartırım istediğimi yaptırırım durumu bizde işlemiyor maalesef. Aksine böyle saçma sapan hakaret içeren kişilerin söylediklerini dikkate bile almıyoruz.


Yönetime hakaret tahammül göstermediğimiz yegane konulardan biridir. Eleştrii yapmayı bile beceremiyorsun, yazdığın mesajların tamamı baştan sonra boş muhabbet, dikakte alınacak türden şeyler değil
kardeşim haksız sayılmassın lakin bu tarz mevzularda insanların beklentileri farklı oluyor kimileri küfür ettiğinde aldırmazken kimileri argoda bile ceza kesmek istiyor. Oyun yönetimide haklı olarak bu tarz insiyatif gerektiren ve meşruluğu kişiden kişiye değişen konularda sert ve caydırıcı davranmak zorundalar. Ayrıca ben en bşından beri m2-tr de vardım ve yönetimin dediğin gibi olduğunu düşünmüyorum. Buna rağmen düşüncelerini bu platformda eleştirel ve yaptırım gücü olacak şekilde paylaştığın için sana teşekkür ederim.
 
Bu oyunda adalet varsa, görevliler buna hıyanet edendir. Şahsen var dıye bı dusuncem olmadı hiç. Kural varsa adam gibi uygulamaları gerekir oysaki bu kendileri ile bağlı olan tanıdıkları, arkadaşları v.benzeri kişilere yardım edıyorlar. 6 senedir bu oyundayım bak 6 bu oyunda hiçbi düzenın adam gibi işlediğini görmedim. Bir çok hesabım sebepsiz durumdan kapatıldı. Ticketlerde bana herhangi bi kanıt gösteremıyorlar neden? Adalet? kadro? icraati olmayan ınsana insiyatiflik yakışmaz adaletli olsunlar biraz yeter zaten bize.
 
Gm kardesim yuh diyorum baska bise demiyorum yani ben su serverde ana baci soven adam gordum 1 gun ban yer bu arkadasim gevŞek dedigi icin suresiz ban atmak ne demek bunu aciklarmisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst