mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

BilisimArıyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan asnaeb4242
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 337
Bence esilegamers olarak yan çarlarınızı değişmenın vakti geldı :D

KONUYA DÖNUNCE
KARDESIM SUAN ÇETIN BILISIMDE 3GB BI SERVERIM VAR OTO PACKLI SUANA KADAR HILE ACAMADIM TEK SERVERDIR
FİLESLERINE GELINCE HİÇ Bİ SIKINTI YOK AYRICA OYUN ICI DESTEK YOKDUR HİÇ Bİ FİRMADA AMA SENIN HALLEMEDIN BIR SIKINTI OLURSA SERHAT BEY HERSEYI KENDI YAPIYOR
MOBİL ÖDEMELERI YOK AMA TAVSİYE EDERIM

Kardesim diğer firmaları kötülemesini bende hos karsılamadım.Ama esilagamers da cazip geliyor ama Çetin Bilisimede bakacağım yorumun için tesekkür ederim.
Konu GÜNCEL
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst