HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Teşekkür ederim![]()
Kolay kod dediğiniz işlemi neden acaba kendiniz yapmadınız? Yada yaptınızda mı görmedik? Kendi ülkenizde yapılmış olan özelliklere destek olmak yerine bu şekilde aşağılayarak yaklaşmanız gerçekten çok yanlış buluyorum. Gidip yurtdışı forumlarda bu iş yapılmış olsa insanlar destekler ve belki sizin deyiminizle kolay olsa bile destek olmaya daha iyisini yapmasına destek olmaya çalışır. Kendinizi yüksekte görüyorsunuz fakat, buLinkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.da paylaşmış olduğunuz kendi yapımınız olarak gösterdiğiniz giriş ekranı kodlamasının asıl olarakbu olduğunu biliyoruz![]()
Biz en azından sizin gibi gidip bir kişinin yaptığı çalışmayı alıp kendi çalışmamız yada kendi yaptığımız birşey olarak göstermedik ve bunuda yapmayız ! Lütfen konumuzdan uzaklaşın. Konumuzu tartışma konusu haline getirip çirkinleştirmeyin !
ahahah
Benim kendime ait bir çok çalişmam var aklında bulunsun.Bu sistemi yapamadiğimi nereden biliyorsun çok zor bir sistem olmadiğini sende biliyorsun 2 kodluk bir sistem
(
ahahahBenim kendime ait bir çok çalişmam var aklında bulunsun.
Bu sistemi yapamadiğimi nereden biliyorsun çok zor bir sistem olmadiğini sende biliyorsun 2 kodluk bir sistem(
Bakın çalışmalarınızda başarılar diliyoruz. Bizim sizinle bir alıp veremediğimiz yok. Ayrıca kendinize ait olan tüm çalışmalarınızı destekliyoruz ve gururlanıyoruz. Bizim ülkemizdende birşeyler yapabilen, kendi emeğiyle biryerlere gelmek isteyen kişiler var diyerek. Fakat sizin burda yaptığınız şey ise egonuzu tatmin etmek. Yaptığımız işi kötülemek. Lütfen konumuzdan uzaklaşırmısınız?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 939
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 64
