OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Nokia terş köşeye mi yatırdı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan KputcHA
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 216

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nokia herkesi terş köşeye mi yatırdı?

Nokia'nın yeni ve gizemli N serisi cebi, herkesi ters köşeye yatıran şaşırtıcı bir özellikle geliyor.


Nokia geçtiğimiz günlerde , üst seviye akıllı cep telefonları N-Serisinde Symbian'ın sonunun yaklaştığını, bundan sonra MeeGo işletim sisteminin kullanılacağını duyurmuştu.
Symbian işletim sistemi orta seviye cep telefonlarında kullanılacaktı ve üst serilerde MeeGo'ya geçilecekti. Ancak Nokia'dan Anssi Vanjoki'nin açıklaması, Nokia'nın yakında açıklamaya hazırlandığı son bir Symbian N-Series cep telefonu olabileceğine işaret ediyor.
Nokia N8'in Symbian^3 kullanan tek N serisi cep telefonu olacağı da açıklanmıştı. Bu doğrultuda henüz açıklanmayan cep telefonunun ya da serinin Symbian^4 kullanması kuvvetle muhtemel.
Nokia, Android kullanacaklarıyla ilgili dedikoduları ise reddetti.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst