xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Nokia İşi İyice Abarttı!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan salube
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 108

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Cep telefonu devi Nokia'nın 808 PureView modelinin ardından tanıtacağı yeni Lumia serisitelefonlarında 41 megapiksel dahili kamera bulunabileceği ortaya çıktı.



Nokia'a yakın kaynaklara göre Şubat sonundagerçekleştirilecek Dünya Mobil Kongresi'nde Nokia yeni bir sürpriz yapacak. Windows Phone 8 işletim sistemi altında çalışacak yeni Lumia'ların 41 megapiksel dahili kamerası olacak.

GEÇEN YIL DA SYMBIAN'LI 48 MEGAPİKSELKAMERALI TELELEFON TANITMIŞLARDI

Nokia'nın geçen yıl yine aynı kongrede 41 megapiksel dahili kameralı telefonu satışa sunması heyecan yaratmış ve telefon pazarındakameraların çıkatısını epey yukarı çekmişti. Ancak pek de kullanıcılardan rağbet görmeyen Symbian işletim sistemini kullanan Nokia 808 bu sebeple biraz dölgede kalmıştı.

Nokia'dan konuyla ilgili herhangi bir açıklama yok; ancak eğer bu gerçekleşirse telefon pazarının iyice ısınacağını söyleyebiliriz.

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst