Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Adalet Herkeze Lazım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan panter3232
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Çok saçma bir ban eger illa adam banlamya çok meraklıysan shorty millet anamıza bacımıza sovuyor 2 gun ban yiyor ? adelet buysa biz bi oyun için anamızı bacımızı sokakta bulmadık boyle gidicekse bir oyun anamızdan bacımızdan degerli olamaz bizde bırakalım .
 
Oyun her şey iyi güzelde oyun içerisinde daha fazla online gm olup daha cok vakit ayırmaları lazım . 3 günden beri hangi gm oyuna girdi Ely4 kaç gündür biri reklam amaçlı bir site yazıyor sürekli kaç karakterden nerde bu yetkililer demek istemiyorum ...Ve bu adamın verdiği sitede ne oldugu belli değil cahil insalar girip karakterlerini soydurup canlarını yakıyorlar en azından buna göz yummamanız lazım siz ne kadar bilgi amaçlı yazı geçsenizde playerlar yöneliyorlar böyle sitelere .. ZeD dostum item sorunu yenden çözerizde uzaklaştırma sıkıntısı umarım yakın zamanda çözülür APPALOOSA loncası olarak geri dönmeni bekliyoruz ;)
 
EVET EMRE ABİMİZE HAKSIZLIK YAPILIYOR VE BUNUN DÜZELTİLMESİ OYUNUN ADALETLİ OLDUGUNUN BELLİ EDİLMESİNİ SAGLAR YOKSA EPEY USER KAYBEDERSİNİZ VE KOSKOCA BİR LONCA OYUNU BIRAKIR ARTIK ZEVKİ KENDİNİZ OYNAYARAK ALIRSINIZ.SONUNA KADAR DESTEKCİSİYİZ VE EN KISA SÜREDE CARININ ACILMASINI BEKLİYORUZ.

lFlZero
 
Zamanında Türkay'ın bi konuda dediği gibi: Benim için sıradan oyunculardan başka birşey değilsiniz. Bkz:http://www.turkmmo.com/oyuncular-ar...nda-hp-bu-bugu-var-admin-55.html#post15789626

Hani resmen diyor ki, Ben istediğimi yaparım, işine gelen oynar. Şahsen ben öyle düşünüyorum. Arkadaşımızın itemleri çalınmış, oda yetmezmiş gibi masum biir yalan yüzünden 120 gün ban atılmış. Emre arkadaşımız hesap soyulduğundan beri bu işin peşindeydi. Oyunu da komple bırakacaktık sonra bi çözüm yolu bularak hesabını tekrardan dizmeye karar verdik ki birde bu konuyla karşı karşıyayız. İtemleri çalan adam da hem suçlu hem güçlü birde video göndermiş utanmadan. Burada kimse söylediklerimi yanlış anlamasın kimseye fitilleme yapmıyorum sadece kendi görüşüm. inşallah bu sorunda çözülür.

İyi Forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst