HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben metin2 de evrim diye buna derim adamlar aşmış artık olayı hayal gücü sınırlarnın üstünde olmuş 
Ve Daha fazlası

Ve Daha fazlası

Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Metin2'den buna değilde.Başka bir mmorpg'yi metin2'ye benzetmeye çalişmişlar desek daha doğru olur![]()
en iyisinide sen söledin oyunda metin2 ismi saten geçmiyo adamlar bildiğin bşka oyun ypmışlar macarlar m2m isimli metin2 açtı diye adamların her çıkardığına metin2 diyoz tuvalet kağıdı çıkarsalar onada bakın bu m2m pufuduk metin2 kağıtları rahatca silebilirsiniz derdik
Source'ün hakkını vermişlerGrafik motoru tamamen değişmiş python sistemi kaldırılmış sanırım bambaşka bir oyun yapmışlar
metin2 gelişiyor fakat doğallığını bence kaybetmeye başladı bu da oyundan artık soğuttu diyebilirim .d
tabi ki her oyun gibi metin2'de gelişmeli ancak ani değişimler pek hoş karşılanmıyor düsüncesindeyim .d
tabi ki her oyun gibi metin2'de gelişmeli ancak ani değişimler pek hoş karşılanmıyor düsüncesindeyim .d
metin2 gelişiyor fakat doğallığını bence kaybetmeye başladı bu da oyundan artık soğuttu diyebilirim .d
tabi ki her oyun gibi metin2'de gelişmeli ancak ani değişimler pek hoş karşılanmıyor düsüncesindeyim .d
Biraz öyle olmuş aslında çok fazla değişen birşey yok sadece fazla map ve boss var oyundaki yapı hemen hemen aynı yüzler felan değişmiş
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 37
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 86
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 49
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 21

