HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet, düşünce ve yapı olarak iyi bir fikir.
Fakat, geliştirilmeye açık bir proje olduğu için bende kendi düşüncelerimi ve önerilerimi dile getirmek istiyorum.
Mesela en iyi 25 sıralamada olmayan loncalar katılamaz diye bir şart belirtilmiş. Bu şart kalkabilir, kalkmalı.
Turnuva lig sistemi üzerinden işleyeceği için dengeli ve tutarlı ilerleyecektir.
Benim en çok ilgimi çeken "turnuva sunucusu" adı altında ki platfrom.
Anladığım kadarı ile tüm sunucuların turnuva birincileri bu sunucu da 105. seviye, sınırsız para ve nesne marketi ücretsiz kullanma imkanı bulacak. Ve yine anladığım kadarı ile bu farklı sunucu da başlayan oyuncular bomboş bir karakter ile başlayıp herşey ücretsiz olduğu için büyük turnuvaya (yani tüm sunucularda ki turnuva birincileri ile yapılacak en büyük savaşa) hazırlık süreci geçirecek. Bu server sisteminin olmasının sebebi sanırım editli ve editsiz server'lar da ki oyuncuların eşya bonus oranlarının tamamen eşit olması. Şahsen çok hoş ve güzel bulduğum bir sistem.
Ama proje daha büyük yankı uyandırmalı çok daha büyük ciddiyetle tasarlanıp oyunculara stream yolu ile dahil izlenme olanağı sunulmalı. Sonuçta turnuva sunucusuna normal oyuncular giremeyecek ve hali ile oyun içerisinden izlenmeyecek anladığım kadarı ile.
Ayrıca sisteme kendi önerimi de eklemek istiyorum kabul olursa daha güzel olacağını düşündüğüm öneri şudur ki; Savaşların uzun ve eğlenceli sürmesi adına dakika veya daha uzun bir sayı sınırı ile bitmesi gerektiğini düşünüyorum. Örneğin savaşları 10 dakika süre içerisin de en çok gol atan mantığı ile ya da 100 sayıya ulaşan değil de daha yüksek (500 gibi) sayıya ulaşan loncalar kazanmalı savaşı. Bu sistemin hem heyecan ve oyun zevkini hemde seyir zevkini arttıracağını düşünüyorum. Şimdilik bu kadar aklıma geldikçe öneride bulunacağım. Şahsen çok güzel ve örneğine rastlanmayan bir sistem olacağa benziyor. Üşenmeyip okduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar, iyi oyunlar...
Fakat, geliştirilmeye açık bir proje olduğu için bende kendi düşüncelerimi ve önerilerimi dile getirmek istiyorum.
Mesela en iyi 25 sıralamada olmayan loncalar katılamaz diye bir şart belirtilmiş. Bu şart kalkabilir, kalkmalı.
Turnuva lig sistemi üzerinden işleyeceği için dengeli ve tutarlı ilerleyecektir.
Benim en çok ilgimi çeken "turnuva sunucusu" adı altında ki platfrom.
Anladığım kadarı ile tüm sunucuların turnuva birincileri bu sunucu da 105. seviye, sınırsız para ve nesne marketi ücretsiz kullanma imkanı bulacak. Ve yine anladığım kadarı ile bu farklı sunucu da başlayan oyuncular bomboş bir karakter ile başlayıp herşey ücretsiz olduğu için büyük turnuvaya (yani tüm sunucularda ki turnuva birincileri ile yapılacak en büyük savaşa) hazırlık süreci geçirecek. Bu server sisteminin olmasının sebebi sanırım editli ve editsiz server'lar da ki oyuncuların eşya bonus oranlarının tamamen eşit olması. Şahsen çok hoş ve güzel bulduğum bir sistem.
Ama proje daha büyük yankı uyandırmalı çok daha büyük ciddiyetle tasarlanıp oyunculara stream yolu ile dahil izlenme olanağı sunulmalı. Sonuçta turnuva sunucusuna normal oyuncular giremeyecek ve hali ile oyun içerisinden izlenmeyecek anladığım kadarı ile.
Ayrıca sisteme kendi önerimi de eklemek istiyorum kabul olursa daha güzel olacağını düşündüğüm öneri şudur ki; Savaşların uzun ve eğlenceli sürmesi adına dakika veya daha uzun bir sayı sınırı ile bitmesi gerektiğini düşünüyorum. Örneğin savaşları 10 dakika süre içerisin de en çok gol atan mantığı ile ya da 100 sayıya ulaşan değil de daha yüksek (500 gibi) sayıya ulaşan loncalar kazanmalı savaşı. Bu sistemin hem heyecan ve oyun zevkini hemde seyir zevkini arttıracağını düşünüyorum. Şimdilik bu kadar aklıma geldikçe öneride bulunacağım. Şahsen çok güzel ve örneğine rastlanmayan bir sistem olacağa benziyor. Üşenmeyip okduğunuz için teşekkürler. İyi forumlar, iyi oyunlar...
Son düzenleme:
Sayı sınırlandırılması gayet iyi olmuş 15 ila 20 ideal bi sayı bazı arkadaşlar itiraz etsede onlara uygun pvp serverlarda var 100 kişiyle olan turnuvalarda var eşit şartlarda olması lazım tunuvanın x loncası 50 kişi z loncası 20 kişi gelirse z loncası serverın en guclusu olursa olsun zaten savaşa 1-0 geride başlıcak o yüzden bu tür şeylerde itiraz etmeyın,çok iyi bir etkinlik olıcak şimdiden ellerinize sağlık
Turnuva sırasında silah cıkarma ile ilgili bir çözüm bulmanız gerekir bence
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 138
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 654

