HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dengesiz bir şekilde savaş yapılmaz bizler bize bir lonca savaşı yapacağımız zaman bir sınır koyup öyle savaşıyoruz.
Ayrıca bineklere binilmesi okçular açısından kolaylık olur çünkü kendileri binekten inmeden savaşıyorlar, onlar yerine binek savaşıyo diyebiliriz.
Ayrıca bineklere binilmesi okçular açısından kolaylık olur çünkü kendileri binekten inmeden savaşıyorlar, onlar yerine binek savaşıyo diyebiliriz.
Son düzenleme:
Ely3 sv için konuşuyorum oyuncu sınırlaması kesinlikle olmalı 20-20 gayet uygun. öteki durumda cok büyük bir haksızlık olur,hakkeddenlerin kazandıgı bir turnuva olmaz eşit sayıda savaşılmalı.bir taraf 40 kişi bir taraf 20 kişi girerse zaten sonuc belli bunun neresi turnuva neresi adalet olur açıklayın bakalım. Kesinlike eşit sayıda savaşılmalı.kimin ne oldugu o zaman belli olur. @Shorty ; @erdemaa ;
Ayrıca bu sayede daha fazla loncalar savaşmış olur.
Ayrıca bu sayede daha fazla loncalar savaşmış olur.
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 138
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 654
