HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
OYUNDA SÜREKLİ ARKADAŞLARI KANDIRMAYA CALISIYORLAR VİDEO ALMIYORUM INATLA İŞLEM YAPMAYIN AMA GÖRÜN :
OYUNDA AKTİF CALISAN 7X VAR HURRA54 İSİMLİ KARAKTER KULLANIYOR MİLLET BAN YEMESİN DİYE VİDEO GETİRDİNİZ HİLE ARTTI DOLANDIRICILIK ARTTII BİR ÖNLEM ALINSIN BAZI ŞEYDE VİDEO BAZI ŞEYDE SS KABUL EDİLSİN MİLLETİ KANDIRIYO.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
OYUNDA AKTİF CALISAN 7X VAR HURRA54 İSİMLİ KARAKTER KULLANIYOR MİLLET BAN YEMESİN DİYE VİDEO GETİRDİNİZ HİLE ARTTI DOLANDIRICILIK ARTTII BİR ÖNLEM ALINSIN BAZI ŞEYDE VİDEO BAZI ŞEYDE SS KABUL EDİLSİN MİLLETİ KANDIRIYO.
Selam, emek hırsızları cakma site kullanan kişiler için ".tk, tr.gg" uzantılı sitelerin adreslerini yazmak otomatik olarak chat ban olabilir veyahutta yasaklı kelime olarak geçebilir.
7x mevzusunda ise oyun güya auto packli olarak calısır durumda fakat bu art niyetli kişilerin nasıl 7x kullandıgını cözemedim, eğer ki böyle bir sey mevcut ise bununda onune en yakin zamanda gecilmesi gerek.
İyi forumlar.
7x mevzusunda ise oyun güya auto packli olarak calısır durumda fakat bu art niyetli kişilerin nasıl 7x kullandıgını cözemedim, eğer ki böyle bir sey mevcut ise bununda onune en yakin zamanda gecilmesi gerek.
İyi forumlar.
Ben de görüyorum bu arkadaşlardan günde birkaç kez. Dolandırıcı olduğunu anlayınca video çekmeye başlamak gerek aslında. SS'ler geçerli olsa elbette daha kolay olurdu.
Hergün 10 tane car sıtede vıdeon var dıyor. Bilenler için eğlence ama bilmeyen arkadaslarımız ıcın gercekden sıkıntı. Sahsen bana pm attıklarında çok eğleniyorum.
Yıl olmus 2014 hala sitede videon var dıyenler var. Eyyyy gidi sitede videon var diyen subyan kardesim büyüyün artık da Kurtulalım sizden. Ben oyunu bırakırım da Bunlar büyür mü bişmiyorum be.
Konuyu acan kardesımın destekcısıyım mudahale edilse iyi olur.
MikoBey
Yıl olmus 2014 hala sitede videon var dıyenler var. Eyyyy gidi sitede videon var diyen subyan kardesim büyüyün artık da Kurtulalım sizden. Ben oyunu bırakırım da Bunlar büyür mü bişmiyorum be.
Konuyu acan kardesımın destekcısıyım mudahale edilse iyi olur.MikoBey
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K
