kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

ELY#4 Orjinalliğini kaybetti

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ozgurcem123
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 27
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nesne marketle gelen hp li petler ve kostumler yüzünden herkezin 30 k canı olmaya başladı ve serverin ely3 den bi farkı kalmadı ws ler bitmiyor. 30 cana hp üretimi ve yong basıldımı can hiç gitmiyor ya hp ler azaltılmalı ya da damageler arttırılmalı
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Ya millet zaten hp getiremiyor şimdi yeni başlıyan biri ben bunların nasıl önüne geçerim diyor şuan herkes 15-15-15 yapmış o taraftar gidiyor alın size fırsat parayı basın efsunu sallayın 15-15-15 Hp getirin adamın 30k mı oluyor senin 36-37k olsun 3-4 skilede dayan zaten şuan serverda herkes parası ihtiyaclı harcıyor 3-4 ay sonra şaraplar cekilmeye baslıcak envanter envnter oyun takım oyuna döncek ..İKSİR YERİNE EJDER TASI GELMİŞ TR DE MAVİ EJDERDEN DUSEN EJDER GELECEKMİ?. Kuşlardaki okun kaldırılması güzel oldu 15 canavar koyuyorsun 20 de tecrübe koy barede cekenin işine daha önceden çekmişede mağdur bırakma SAÇ stillerinin süresi uzatılsın 30 günlük yapılsın 10 kristal olsun yada daha uzun olup fiyat indirilsin nesne market zengin degil oyun içi hesaplayın ortalama bir a9 kac t patlıyor 1 t nin serverdaki etkisi ne ona göre a9 efsunsuzu getirin atıyorum 50 kristal yapın sw ye göre hesaplayın tabiki.Markete ek şeyler gelebilir.Kahramanlik ödülünü 5T 10 intikam olabilir.Oyuna hırs arttırıcı şeyler gelmeli ejder tarzı vs vs ve Eğer dönüşümleri açcaksınız ALLAH RIZASI İÇİN zor basılsın herkes 9 beta yaptı betanın anlamı kalmadı +7 +8 +9 geçme oranları dönüşümlerde zor olsun . Markete Dönüşüm Kitapları gelebilir. Teşekkürler İyi Forumlar.
Sonuna kadar destekcinim :) Şahsen kendim iyileştirmeci şaman oynuyorum. Vurdugum damage en fazla 3,4,5 k arasında değişiyor. Server'a ilk geldiğimizde iyileştirmeci şaman'ın bu sw de hp oranının düşük oldugundan dolayı işe yarayacagını düşünüyordum hala düşünüyorum gerçi fakat, 30k Hpsi olan bir kişiyi ben kalkıpta nasıl keseceğim ? Yada toplu savaslarda bu nasıl olacak kimse kimseyi kesemiyecek mi ? Ne kadar saçma bir sistem anlatamam :D 5000 hp veren bir nesneyi ben ilk kez bu server'da gördüm. Acilen yeni bir düzenlenme getirilmesi gerek.
 
Sonuna kadar destekcinim :) Şahsen kendim iyileştirmeci şaman oynuyorum. Vurdugum damage en fazla 3,4,5 k arasında değişiyor. Server'a ilk geldiğimizde iyileştirmeci şaman'ın bu sw de hp oranının düşük oldugundan dolayı işe yarayacagını düşünüyordum hala düşünüyorum gerçi fakat, 30k Hpsi olan bir kişiyi ben kalkıpta nasıl keseceğim ? Yada toplu savaslarda bu nasıl olacak kimse kimseyi kesemiyecek mi ? Ne kadar saçma bir sistem anlatamam :D 5000 hp veren bir nesneyi ben ilk kez bu server'da gördüm. Acilen yeni bir düzenlenme getirilmesi gerek.
bENDE OKÇUYUM AYNI SENİN GİBİ 4- 5 K ATIYORUM 1-1 OKÇU SAVUNMASI YAPANLARA. VURUŞLARIMIZ FUL SKİLLERE DAYANDIĞI İÇİN SKİL DOLANA KADAR ADAMIN CANIDA DOLUYOR
 
Eğer oyunculardan şikayet aşırı gelirse zaten Shorty düzenleme yapacağını iletmişti.

Bir oyun görevlisi gözüyle değil de sizin gibi bir oyuncu gözüyle bakarsam, hp oranları biraz düşürülebilir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst