HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
İkinci olarak Ninja at skilleri çalışmıyor ok yagmuru bu önemli bir faktör , en kısa sürede düzeltirseniz memnun oluruz.
evet katılıyorm
Ateş ankada 20 ok savunmasını istemiyoruz.4 k hp yeterli bence.nesne marketten alınan itemlerde savunma istemıyoruz.hp yetiyor.
Son düzenleme:
arkadaşlara bende katılıyorum eğer ok sav geliyorsa burda okçulara gerçekten ciddi bir haksızlık yapılıyor madem türk serverine uygun olacak türk serverinde ekstradan bir ok savunması diye birşey yok eğer kılıç bıçak felan da gelirse kimsenin ben onları alacağını zannetmiyorum herkes tekrar ok sav alacaktır en iyisi kaldırılması bence
arkadaşlara bende katılıyorum eğer ok sav geliyorsa burda okçulara gerçekten ciddi bir haksızlık yapılıyor madem türk serverine uygun olacak türk serverinde ekstradan bir ok savunması diye birşey yok eğer kılıç bıçak felan da gelirse kimsenin ben onları alacağını zannetmiyorum herkes tekrar ok sav alacaktır en iyisi kaldırılması bence
katılıyorum onun yerine 3k hp + yaratıklara karsı güç % 10 olsa daha iyi olur kasmadada
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 628
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 51K
