HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
-Oyun bildigimiz üzere yeni bir server ilk baştakı userın olmaması tabiki normal okul tatildi vs vs oyun cok doluydu ama kalıcı useride kaybetmekte şuan oyun bunun sebebi rekabet oyunda hafif hafif oluşmaya başladı benim ve arkadaşlarım gözlemlediği bazı eksikler var bunları size belirtmek istedim ely3 forumdada yeni sw acılması fikride bende cıkmıstı bu konu hakkında size önerilemizi sunacağım şimdiden teşekkürler.
-Kaya yetersiz
-Mavi ejder gelmeli ve kemik zırhlarını basarken pul pençe lazım olmalı
-Taş sıkıntısı gereksiz zor (+3 taşlar +5 geçme oranı kötü silahlar taşsız bırakacagınaza silahları zor yapmak olsa daha mantıklı )
- + Basmak çok kolay oranlar biraz daha kısılıp daha zahmetli olabilir ejder vs vs gelirse oyunda takım oyunu artar ve daha büyük bir örgütleşme oluşur.
- Markete Çöl Kuş Panda gelmeli bunun sebebi hp oranları düşük ve max 2k hp gelmemekte max 16-17k yapılıyor (otlu- otsuz) evcil hayvan geldi ama yeterince iş görmüyor panda ve kuş gelmeli kuş okcular acısındanda iyi olacaktır.
-Dönüşümler açılmalı ve dönüşüm basmaları zor olmalı herkeste a9 herkes 105 olduktan sonra oyunun bir anlamı kalmaz bazıların birinin önüne geçirecek zor ve zahmetli şeyler gelmeli
-Sayfa görevleri gelmeli örneğin: 3000 adam öldür 10yarı -5 yarı vs vs düşünülebilir oyunu etkileyemecek şekilde
-Yüzükler m2bob hilesi yüzünden 1 saatlik oldugunu biliyoruz ama ely3 de rahatca saaate 4t kasılıyor ama burda 1t ancak oluyor yüzükleri bu sw de 2-3 saate cekerseniz herkes acısından iyi olacaktır.
- Şebnem yapımı için olan otlar 3'er 5'er düşebilir
-3-4 ay sonra server oturduktan sonra Lonca turnuvaları ve 1-1 turnuvalar başlatılabilir.
-Beta zırhlar 30 büyü gözüküyor 25 büyü veriyor.
-Güneş kılıcı kapalı neden ve serverda çift yarılı güneş kılıcları var.[ÇİFTEL SİLAHA ÇİFT YARI GELMEZ ]
ARKADAŞLAR BUNLAR TAMAMEN KENDİ FİKRİMDİR BEĞENİP BEĞENMEZSİNİZ SAYGI DUYARIM YAZMADIGIM YADA EKSİK BULDUGUNUZ ŞEYLERİ EKLERSENİZ SEVİNİRİM.
-Kaya yetersiz
-Mavi ejder gelmeli ve kemik zırhlarını basarken pul pençe lazım olmalı
-Taş sıkıntısı gereksiz zor (+3 taşlar +5 geçme oranı kötü silahlar taşsız bırakacagınaza silahları zor yapmak olsa daha mantıklı )
- + Basmak çok kolay oranlar biraz daha kısılıp daha zahmetli olabilir ejder vs vs gelirse oyunda takım oyunu artar ve daha büyük bir örgütleşme oluşur.
- Markete Çöl Kuş Panda gelmeli bunun sebebi hp oranları düşük ve max 2k hp gelmemekte max 16-17k yapılıyor (otlu- otsuz) evcil hayvan geldi ama yeterince iş görmüyor panda ve kuş gelmeli kuş okcular acısındanda iyi olacaktır.
-Dönüşümler açılmalı ve dönüşüm basmaları zor olmalı herkeste a9 herkes 105 olduktan sonra oyunun bir anlamı kalmaz bazıların birinin önüne geçirecek zor ve zahmetli şeyler gelmeli
-Sayfa görevleri gelmeli örneğin: 3000 adam öldür 10yarı -5 yarı vs vs düşünülebilir oyunu etkileyemecek şekilde
-Yüzükler m2bob hilesi yüzünden 1 saatlik oldugunu biliyoruz ama ely3 de rahatca saaate 4t kasılıyor ama burda 1t ancak oluyor yüzükleri bu sw de 2-3 saate cekerseniz herkes acısından iyi olacaktır.
- Şebnem yapımı için olan otlar 3'er 5'er düşebilir
-3-4 ay sonra server oturduktan sonra Lonca turnuvaları ve 1-1 turnuvalar başlatılabilir.
-Beta zırhlar 30 büyü gözüküyor 25 büyü veriyor.
-Güneş kılıcı kapalı neden ve serverda çift yarılı güneş kılıcları var.[ÇİFTEL SİLAHA ÇİFT YARI GELMEZ ]
ARKADAŞLAR BUNLAR TAMAMEN KENDİ FİKRİMDİR BEĞENİP BEĞENMEZSİNİZ SAYGI DUYARIM YAZMADIGIM YADA EKSİK BULDUGUNUZ ŞEYLERİ EKLERSENİZ SEVİNİRİM.
Tamamen katılıyorum kardeşim taş konusunda sıkıntılı +konusunda kolay ters olması lazım ve ejder kesinlikle oyun içi örgütleşme sağlar en büyük örneği TR dir
aynen katılıyorum acıldıysa biraz zor olması şart 5 oyuncudan 2sinde varsa zorluğu artmalıdır. 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 107
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 114
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47
