HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yenılıklerınıze saygı duyuyorum fakat ely3 su an gayet ıyı bu durumu oyuncularla konusup gorebılırsıızEly #3 Ve Ely #4 Sunucuları için henüz Server taraflı değişiklik yapılmadı, kullanılan itemler hala eski değerlerini vermektedir..
A - B -C Turkuazlarının değerlerinin değiştirildiği doğru bunu Ely #1 ve Ely #2 Sunucularında görebilirsiniz, C Turkuazdaki %30 105. Seviye Zırhına aktarıldı ve C. Turkuazdaki değer %25 e düşürüldü.
Ely #3 ve Ely #4 Sunucularındaki güncelleme yayınlandıktan sonra bu durumu tekrar tartışabiliriz ancak şuan oynadığınız sunucuda itemler eski değerlerini vermektedir, Client taraflı güncelleme tüm sunucularda yayınlandığı için görüntülenen değer düşüktür.
Kanka düşürülecek diyorum.Deniz kafama takılan birşey var, 25 büyü veriyor olsaydı büyü sav kısmı 55 olması gerekmiyormuydu yav ?
Türkay şu son zamanlarda yaptığınız güncellemeler çok güzel olmuş, oyuna biraz neşe kattı. Ama bu 95 silahlarının kaldırılması ve değelerin düşürülmesi pek hoş değil.Ely #3 Ve Ely #4 Sunucuları için henüz Server taraflı değişiklik yapılmadı, kullanılan itemler hala eski değerlerini vermektedir..
A - B -C Turkuazlarının değerlerinin değiştirildiği doğru bunu Ely #1 ve Ely #2 Sunucularında görebilirsiniz, C Turkuazdaki %30 105. Seviye Zırhına aktarıldı ve C. Turkuazdaki değer %25 e düşürüldü.
Ely #3 ve Ely #4 Sunucularındaki güncelleme yayınlandıktan sonra bu durumu tekrar tartışabiliriz ancak şuan oynadığınız sunucuda itemler eski değerlerini vermektedir, Client taraflı güncelleme tüm sunucularda yayınlandığı için görüntülenen değer düşüktür.
A9 25 Büyü veriyor B9 da 25 büyü verıyor Celikde 25 büyü verıyor . Beta zırh gelıyor diye oranlarla oynamak bence oyunu bıtırır . Keşke böyle büyük değişiklikler oncesi bir anket yapılsada oyuncular kendılerı karar verseler. Bu büyük değişiklikler oyuncuları etkılıyor 95 sılahlarının değeri kalmayacak bu seferde 105 lere hucum edecek ınsanlar .
Ayrıca oyun içerisinde yapılacak çalışma hakkında hiçbir bilgiye sahip olmamanıza rağmen bağırmaktan kafanıza göre yazılar yazmaya devam ederseniz oyun düzenini bozmak ve oyuncuları provoke etmek sebebiyle ceza alıcaksınız.
Ely #3 ve Ely #4 Sunucularında henüz çalışma olmadığını ve değerlerin sadece görüntü olduğunu değerlerin eskisi gibi kaldığını yazmama rağmen bu durumu sürdürürseniz gerekli ceza işlemlerine başlayacağım kimse kafasına göre benim yazdığım yorumları evirip çevirip oyunculara " Shorty böyle dedi oyun artık oynanmaz " gibi saçma sapan şeyler yapmasın bu son uyarımdır oyundanda gerekli uyarımı yaptım
Ely #3 ve Ely #4 Sunucularında henüz çalışma olmadığını ve değerlerin sadece görüntü olduğunu değerlerin eskisi gibi kaldığını yazmama rağmen bu durumu sürdürürseniz gerekli ceza işlemlerine başlayacağım kimse kafasına göre benim yazdığım yorumları evirip çevirip oyunculara " Shorty böyle dedi oyun artık oynanmaz " gibi saçma sapan şeyler yapmasın bu son uyarımdır oyundanda gerekli uyarımı yaptım
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 251
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 628
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
