HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bir konu 2 başlık
Sayın yönetim gm kadronuza alım varmı veya şartlar ne özelden yazarsaniz sevinirim.
Ely #3 Oyun ve oyuncularina özel vs tirnuvası, monarşi sistemini m2-tr de destan serverindeki gibi geri gelmesini istiyoruz. Görüş ve önerileriniz için Ely m2 oyuncularina tesekkur ederim. Herkeze iyi eglenceler dilerim. Hayırlı forumlar..
Sayın yönetim gm kadronuza alım varmı veya şartlar ne özelden yazarsaniz sevinirim.
Ely #3 Oyun ve oyuncularina özel vs tirnuvası, monarşi sistemini m2-tr de destan serverindeki gibi geri gelmesini istiyoruz. Görüş ve önerileriniz için Ely m2 oyuncularina tesekkur ederim. Herkeze iyi eglenceler dilerim. Hayırlı forumlar..
Bir konu 2 başlık
Sayın yönetim gm kadronuza alım varmı veya şartlar ne özelden yazarsaniz sevinirim.
Ely #3 Oyun ve oyuncularina özel vs tirnuvası, monarşi sistemini m2-tr de destan serverindeki gibi geri gelmesini istiyoruz. Görüş ve önerileriniz için Ely m2 oyuncularina tesekkur ederim. Herkeze iyi eglenceler dilerim. Hayırlı forumlar..
Alımlar belirli bir zamanda olmuyor GM kadrosuna girmeniz için forum yönetiminde olmanız gerekiyor en azda moderatör ve üst rütbelerde olmalısınız..
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 561
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 562
- Cevaplar
- 12
- Görüntüleme
- 4K
