HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
S.a arkadaşlar bu serveri bırakanlar niye bırakıyor anlamıyorum ha birde bırakıyorsun niye buraya birdaha konu açıyorsun ? Valla ben serverin herşeyinden memnunum sw zor değil bence orta seviye zor olan yerleride var ama zaten kolay olsa bir eğlencesi kalmaz sıkılırsınız bir süre sonra. Arkadaşlar bırakıyorsanız buraya konu açmanız mantıksız yane sizin amaçınız nedir herkes iyi biliyor. Oyunda sorunlar hariç iyi denilebilecek bir sw ely #4
Herkese hayırlı akşamlar
Herkese hayırlı akşamlar
Herkesin görüşüne saygı duyuyoruz bırakabilirler fakat konu açarak kötülemek yanlış.Bu tür konular kapanıyor zaten teşekkür ederiz size de desteğiniz için daha fazla tartışma çıkarmaya gerek yok.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 403
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 165
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 2K
