Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

ElyMetin2'ye Baslamak İstiyoruz.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan oqulcan07
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 550
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Duyduğumuza Göre ElyMetin2 #4 Serveri Tamamen TR Tipiymiş. Biz Baslamak İstiyoruz Fakat Birkaç Sorumuz Var.
1) Nesne Market Aktifmi ?
2) Server Özellikleri Neler ?
3) Droplar %'de Kaç
4) Yeri Geldiğinde Eventler Yapılıyormu ?
5) Görevliler Ne Kadar İlgili , Bir Ticket'e Ne Kadar Vakitte Geri Cevap Alabiliyoruz ?
6) Beta Zırhlarındaki Büyü Efsunu İşlev Görüyormu ?
7 ) Serverde 7x 4x İtem Çalma , Toplama , Yangbot Gibi Şeyler Çalışıyormu ?
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

1) Nesne Market Aktifmi ? Hayır.
2) Server Özellikleri Neler ? Özellikten kastın tipiyse tamamen emek..
3) Droplar %'de Kaç %1000 ancak çok fazla bişey beklemeyin. oyunda anlarsınız zaten...
4) Yeri Geldiğinde Eventler Yapılıyormu ? Tabikide :)
5) Görevliler Ne Kadar İlgili , Bir Ticket'e Ne Kadar Vakitte Geri Cevap Alabiliyoruz ? En geç 1 gün içerisinde cevap gelir.
6) Beta Zırhlarındaki Büyü Efsunu İşlev Görüyormu ? İşlevler sorunsuz.
7 ) Serverde 7x 4x İtem Çalma , Toplama , Yangbot Gibi Şeyler Çalışıyormu ? Yeni güncelleme ile engellendi.

Şimdiden hoş geldiniz..!!
 
Kardeşim yardımcı olayım sana
Nesne market 1 ay sonra aktif olacakmış oyun dengesini bozmayan exp veren şeyler falan satılcakmış.
Server özelliklerinden kastını anlayamadım :)
droplar %1000
event listesi var forumda galiba ona göre yapılıyor.
Görevliler ne kadar ilgili diye sorarsan şuan client taraflı bi hata var metin2.bin.lz dosyasını indiremiyor.İlgilenilirse hemen ilgili diyebileceğim.
Beta zırhları hakkında bilgim yok.
7x 4x hilelerini görmedim.Ama seri şekilde yerden yangları çalanları görüyorum.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst