Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Crossfire giriş sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan YaLNiZVVolF
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 668

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ARKADAŞLAR 30.01.2014 DEN İTİBAREN OYUNA GİREMİYORUM.OYUNU DEFALARCA SİTESİNDEN SİLİP İNDİRDİM.OYUNA GİRİYORUM ID PW YAZIYORUM [h=2]data transmission is not stable failed böyle yazıyor.Yardım edin arkadaşlar şimdiden teşşekkürler :mad::mad::mad::mad::mad::mad:[/h]
 
ARKADAŞLAR 30.01.2014 DEN İTİBAREN OYUNA GİREMİYORUM.OYUNU DEFALARCA SİTESİNDEN SİLİP İNDİRDİM.OYUNA GİRİYORUM ID PW YAZIYORUM [h=2]data transmission is not stable failed böyle yazıyor.Yardım edin arkadaşlar şimdiden teşşekkürler :mad::mad::mad::mad::mad::mad:[/h]

Bende bu hatayla karşılaşmıştım oyunu farklı bir yere kur sistemini ccleaner ile temizle virüs tara sonra girebilirsin.Bazen ilk denemede bu hatayı veriyor 2. de girebiliyorsun.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst