HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ARKADAŞLAR 30.01.2014 DEN İTİBAREN OYUNA GİREMİYORUM.OYUNU DEFALARCA SİTESİNDEN SİLİP İNDİRDİM.OYUNA GİRİYORUM ID PW YAZIYORUM [h=2]data transmission is not stable failed böyle yazıyor.Yardım edin arkadaşlar şimdiden teşşekkürler 




[/h]





[/h]ARKADAŞLAR 30.01.2014 DEN İTİBAREN OYUNA GİREMİYORUM.OYUNU DEFALARCA SİTESİNDEN SİLİP İNDİRDİM.OYUNA GİRİYORUM ID PW YAZIYORUM [h=2]data transmission is not stable failed böyle yazıyor.Yardım edin arkadaşlar şimdiden teşşekkürler[/h]
Bende bu hatayla karşılaşmıştım oyunu farklı bir yere kur sistemini ccleaner ile temizle virüs tara sonra girebilirsin.Bazen ilk denemede bu hatayı veriyor 2. de girebiliyorsun.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Sabit
- Anket
- Cevaplar
- 1K
- Görüntüleme
- 174K
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 8K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 225
